Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger virksomheder, der tilbyder dropshipping af personlig pleje produkter. 

Så hvis der er nogen, der har speciel viden inden for dette eller ville være interesseret i et samarbejde, er i velkomne til at kontakte mig. 

Mvh

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god idé, men mangler du et lille skub? Så kan du med fordel blive en del af vores netværk. Her får du sparring på hvordan du kommer videre med dine idéer. 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Math9

Jeg ville nok selv tage kontakt til de virksomheder du kender, som har de produkter, og høre om de har interesse i dropshipping samarbejde. Der mangel fordele ved at have dig på marked, udover de kan sætte prisen sådan de ved du ikke udkonkurrere dem, så vil du også hjælpe dem med at forøge deres vareforbrug, og de derfor kan forhandle billigere aftaler i fremtiden, i det de kan købe flere produkter af gangen.

Jeg ville ikke vente på de kom til dig, men tage kontakt til dem med det samme

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger oldschool mande pleje produkter check oldschoolman dk 

og kontakt mig gerne

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tag et kig på Bigbuy - det ligger vidst i EU og har mange forskellige produkter - blandt andet personlig pleje.

Ps. Jeg har ikke selv erfaring med Bigbuy.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Oct 20
Indlæg ialt: 13
Fra  Vendino ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej math9

Vi er ved at lave en platform der gør det nemmere at dropshippe produkter fra danske leverandører - her kan du også finde et bredt udvalg af produkter. Bemærk at vi ikke er live endnu, men forventer at være det til januar. Dog kan du prøve vores testplatform, som vi lancerede i forgårs. Vi har allerede skaffet et hav af leverandører også inden for personlig pleje produkter.

Jeg vil selv mene, og her må du naturligvis forholde dig kildekritisk, at vi er ved at lave det bedste alternativ til Bigbuy, Oberlo og Aliexpress.. I hvert fald når det kommer til dropshipping. Hvorfor? Fordi vi kan sikre dig hurtig leveringstid, gode priser, god kvalitet og i sidste ende glade kunder.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)