Jeg søger med lys og lygte efter en engageret økonomistuderende / bogføringskyndig / regnskabsinteresseret person, som har en iværksætter i maven. Jeg har ved siden af mit økonomistudie en virksomhed, hvor jeg laver regnskab/moms/skat/finansiel rådgivning til mindre selvstændige virksomheder. Jeg kunne godt tænke mig, at finde en partner, som havde en interesse/viden indenfor regnskab, som også har en drøm om at blive selvstændig. Vi vil gå ud og finde flere kunder, dele opgaverne ud, og ekspandere virksomheden. Om du er regnskabskyndig, eller blot er engageret og klar på at lære noget, er underordnet. Hvis vi ‘clicker’, skal det nok blive en fed rejse. Lidt om mig: Jeg bor i København, er 25 år, og studerer økonomi på fuld tid. Ved siden af har jeg et job i en bank, hvortil jeg ydermere kører et ApS. Jeg kører med fuld skrue, og min drøm er, at have en cool partner med ind over, så vi har et solidt firma indenfor et par år - ligeværdige partnere. Smid mig en kommentar, hvis du er interesseret! Vi ses! |
Modtager du ikke SU?