Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

Gutter, arbejder nogen med typiske tilbud på CPA-netværk på betalt trafik og har succes med det? Jeg har prøvet en masse tilbud, og der var bare et enkelt, som jeg var i stand til at arbejde med og få positiv ROI. Og jeg prøvede meget - dating, fejer, appinstallationer osv. Jeg begynder at tænke på, at et dårligt tilknyttet selskab barberes ved 3-sidet - trafiknetværk, hvilket giver ham shitty trafik, CPA-netværk spiser 20-30% andel, og til sidst annoncøren der kan kneppe ham ved at sige "svindeltrafik er blevet sendt" osv. Lad mig det vide, hvis jeg tager fejl, og det er bestemt muligt at blive rig på den ordning.

En anden grund til, at jeg er ked af det, var, at jeg havde en oplevelse af at arbejde som mægler for en annoncør, og vores mål-CPA sammenlignede dobbelt så meget med den, som vi gav vores tilknyttede virksomheder. Med andre ord, de ville aldrig være i stand til at konkurrere med os om den betalte trafikskilde, vi var hos.
Tilmeldt 6. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi everyone, Gutter, does anyone work with typical CPA networks on paid traffic and are successful? I have tried a lot of offers and there was just a single one that I was able to work with and get positive ROI . And I tried very - dating, sweeping, app installs and so on. I'm starting to think that a bad affiliated company shaved by 3-sided - traffic network, giving him shitty traffic, CPA networks are eating 20-30% share, and finally the advertiser who can fuck him by saying "fraudulent traffic has been sent" etc. Let me know if I'm wrong and it's certainly possible to get rich in that scheme. Another reason I'm sorry was that I had the experience of working a Appvn s a broker for an advertiser, and our target CPA compared twice as much to the one we gave our affiliates. In other words, they would never be able to compete with us for the paid traffic source we were at.

Tilmeldt 15. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
kan du dele nogle casestudier med tilknyttet markedsføring tak?


Fra Albertslund
Tilmeldt 15. Jul 23
Indlæg ialt: 37
Fra  Digital Monkey Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Arbejde med CPA-netværk kan være udfordrende, og det er rigtigt, at mange faktorer kan påvirke din succesrate. Men husk, at der også er mange, som har stor succes med det.

En del af udfordringen ligger i at finde de rigtige tilbud og trafikkilder. Hvis du ikke har haft succes med de kategorier, du har prøvet, kan det være en god idé at teste andre nicher.

Også, vær opmærksom på kvaliteten af din trafik. Hvis du får anklager om "svindeltrafik", kan det være et tegn på, at du skal optimere dine kilder eller din målretning.

Det er rigtigt, at konkurrencen om betalt trafik kan være hård, og ofte vil annoncører have bedre resultater end affiliate marketingfolk. Men det betyder ikke, at det er umuligt at have succes med CPA-markedsføring. Måske skal du finjustere din tilgang.

Håber det hjælper!

Med venlig hilsen,
DigitalMonkey.dk
Tilmeldt 3. Aug 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forståeligt, at du har haft nogle udfordringer med at finde succes med CPA-netværk og tilbud. CPA-marketing kan være en kompleks og konkurrencepræget industri, og der er mange faktorer, der kan påvirke resultatet af dine kampagner mini crossword

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)