Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør ( ledig eller selvlært) til programmering af hjemmeside, som ligner/fungerer som en datingside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg er en iværksætter, som søger en programmør, som vil kunne programmere en datingside.

Det er IKKE en datingside, jeg skal have programmeret, men den minder så meget om en datingside (= skal indeholde nøjagtig de samme ting, og skal altså kunne de samme ting), at det i første omgang er nemmest at skrive, at programmøren skal kunne progammere en datingside.

Jeg ved, at jeg har fået en genial idé (især nu i disse Corona-tider), men har ikke pengene til at betale en dyr programmør, før idéen er gjort til virkelighed.

Så jeg leder enten efter en ung nyuddannet LEDIG programmør, eller efter en IKKE uddannet selvlært programmør (=IT-nørd).

Jeg har som sagt en virkelig genial idé, som uden tvivl vil blive en meget populær og indbringende forretning.

Min tanke er, at programmøren og jeg bliver 50/50 ejere af virksomheden og altså deler overskuddet.

Jeg håber meget på, enten at enten at høre fra en programmør, eller at høre fra nogen som kender nogen, eller har gode idéer til mig.

M.h.t. gode idéer er jeg også interesseret i at høre fra "eksperter", om jeg alternativt til selv at starte projektet op, i stedet for bør sælge min geniale idé til en pengemand/iværksætter, og hvordan man gør dét, uden at risikere at andre bare løber med idéen.

Jeg ved godt, at jeg uden tvivl vil tjene MEGET MEGET mere ved selv at gennemføre projektet, men kan man alternativt sælge en fantastisk idé til nogen, og til hvem ?

Glæder mig til at få gode indput m.m.

På forhånd tak :)

V.h. T. Simonsen
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej T.

Af nysgerrighed så kunne jeg godt tænke mig at høre mere om det - ikke fordi jeg vil springe på med det samme (har igennem alle mine år som programmør - 22 af dem - hørt at "jeg har fået den bedste ide der kan give SÅ mange penge") men fordi jeg altid er nysgerrig efter at høre hvad du har fundet på. Selv har jeg mange ideer liggende og mener selv at de er geniale - men har bare ikke haft tiden til at lave dem.

Jeg kan evt også komme med input til når du har fundet en programmør.

Du må vel også have gjort dig nogle tanker om hvad er vil være af udgifter m.m. eller regner du med overskud fra dag 1? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

T. Simonsen:
Så jeg leder enten efter en ung nyuddannet LEDIG programmør, eller efter en IKKE uddannet selvlært programmør (=IT-nørd).

Det er altså et krav at man ikke har nogle dokumentarbare kompetencer?

T. Simonsen:
Jeg håber meget på, enten at enten at høre fra en programmør, eller at høre fra nogen som kender nogen, eller har gode idéer til mig.

Find en dygtig udvikler som kan lave en ordentlig løsning. Med et stærkt team og en innovativ løsning har i gode chancer for at få funding hos InnoBooster https://innovationsfonden.dk/da/programmer/innobooster

Så kan i også få løn under opstart.

Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T

Det lyder meget spændende, jeg har arbejdet i wordpress i noget tid nu, er selvlært nørd og jeg vil godt kunne lave noget der minder om en datingside. Jeg vil gerne høre noget mere om din ide og så kan vi se om vi skal gå videre med et samarbejde. send evt. mail webitkontakt@gmail.com eller kontakt mig på amino

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

V.h. T. Simonsen. Du skriver at du er iværksætter. Har du lavet andre success forretninger?

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie, går du bevidst efter at sprede dårlig stemning på Amino? Eller er det en anden forklaring på at dine indlæg ALDRIG er konstruktive?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej T. Simonsen

Første vil jeg sige tillykke med din ide, men hvis jeg have får en kr. pr gang en have komme med det setup om de har en god ide og de bare søger en programmør. var jeg sku stoppe med at arbejder, og desvære ved jeg at en del programmør får alle deres alarm klokker til at ringe.  og et af grunde til du nok ikke lige får folk til at stå i kø for at hoppe med, Du bliver nød til at give nåde mere info om hvad det er du kan og ikke kan hvor kan du hjælpe sådan at det ikke er programmør der skal lave alt arbejder og så få nul og nix ud af det eller dele kage med dig. hvis det er nåde man skal kode fra bunde og det skal være godt tager det lang tid. har før lave et så ved hvad jeg taler om. 

Hvis du ellers bare har lidt styr på kodning er der også en anden mulighed ved at købe et færdig som du så kan rette til. eller du kan bruger et af de mange open source der finde, eks osdate for lige at nævne et. 

Du skal da også være velkommen til at smide en mail og fortælle lidt mere om det så kan du jo se om du kan få mig med på din ide. 

ellers ønsker jeg dig held og lykke.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Winkelmann:

Julie, går du bevidst efter at sprede dårlig stemning på Amino? Eller er det en anden forklaring på at dine indlæg ALDRIG er konstruktive?

Det er vel egentlig et meget relevant spørgsmål som hun stiller. Personligt ville jeg aldrig gå med i et projekt uden at kende de andres baggrund. Har manden en eller flerer succeser bag sig, vil man da være mere tilbøjelig til at springe på. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)