Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til bogføringsfirma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i dag ejer af et bogføringsfirma. Grund ideen med bogføringsfirmaet er at vi kører alt digital og har optimeret alle arbejdsprocesser. Det vi gerne vil er at tilbyde kunderne noget helt unikt til den pris vi tager. Vi synes at firmaerne i dag får alt for sjældent bogført op og dermed går glip af muligheden for at holde styr på økonomien så derfor tilbyder vi at bogfører bilag der indsendes inden for et par dage. Derudover laver rapporter til kunderne, giver kunderne adgang til deres egen data osv.

Jeg søger en partner som kunne tænke sig at drive virksomheden sammen med mig. Den person som jeg søger skal have flg. kompetencer og mål :

  • Kontoret ligger i Albertslund så du skal være omkring herfra eller i hvert fald have lyst til at køre til Albertslund hverdag.
  • Du skal være bogholder/revisor
  • Du skal have ambitioner og lyst til at drive virksomheden til noget stort og være parat til at gøre det der skal til medhensyn til arbejdsindsats og investering (annoncering osv.).
  • Dette er et fuldtidsjob så du skal være 100% engageret
  • Du skal være teknisk mindet og have lyst til at lære et nyt regnskabssystem at kende da vi ikke bruger de normale regnskabssystemer som Economic, Uniconta, Billy, Dinero osv.

Hvilken profil er du ?

  • Du er måske i dag ansat som bogholder og ønsker at have dit eget
  • Du har allerede i dag et bogføringsfirma men ønsker en partner som kan løfte virksomheden.

 

Disse krav er ufravigelige så hvis du ikke kan opfylde alle kravene bedes du venligst ikke henvende dig.

Skriv en personlig besked til mig så kontakter jeg dig.

Mvh

Kim Johansen

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)