Hejsa jeg har en personlig virksomhed Som ikke har noget at lave længere mit spørgsmål er sp kan jeg have fast job ved siden af jeg har en kasse kredit i banken der er brugt op har det nogen betyder håber i kan hjælpe mig hurtigt 😋
Det kan du da sagtens. Det er klart, at banken generelt kan sige en kassekredit op med kort frist, med mindre du har en speciel aftale, men det at du får et job og dermed jo kan leve, burde da ikke genere banken. Det lyder klart som en god ide at få job og måske via den indtægt, få dækket et lån, som du jo før eller siden kommer til at hænge på - personligt
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det kan jeg ikke tro - han er jo afhængig af om banken kræver han indfrier kautionen på de betingelser han er gået ind i det på - men at du har fast arbejde burde ikke kunne betyde spor negativt i det forhold som jeg ser det. Han har altid sin kautionsrisiko
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER