Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophæve kontrakt - penge tilbage - leverandør leverer ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Familiens Jurist ApS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har underskrevet en kontrakt med et firma. Forinden havde jeg en samtale med salgschefen. Han sagde, at de kunne levere en håndfuld kundeemner til mig hver uge - nogle gange flere eller færre. Jeg har på fire måneder fået 8! Derudover har de sendt samme kunder til flere - selvom der i min kontrakt står, at jeg vil få dem alene. De har for en måned siden oplyst, at det var en fejl, og jeg har ikke fået tilbudt flere siden. jeg har betalt en stor sum, som jeg har på en konto hos dem, som de løbende kan trække penge fra, når jeg får en kunde, som leder til et køb. jeg kan ikke få fat på salgschefen og de er rigtigt ubehøvlede, dem jeg får fat i og kan kun sige, at jeg ikke får mine penge tilbage. Hvad kan jeg gøre ? Kan jeg sende et betalingspåkrav til dem? Skal jeg klage eller hvad er proceduren. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mariabe:
Kan jeg sende et betalingspåkrav til dem? Skal jeg klage eller hvad er proceduren. 
ja selvklart skal du skriftlig klage med klare beviser på hvor du mener de ikke overholder aftalen du har på skrift. Hvad de sagde de kunne osv - er jo nok ikke let at bevise, så det du har på skrift

Du kan da sagtens i klagen indeholde et betalingskrav - men det er er jo ikke så sandsynligt at de så bare sender penge - så det er nok mere noget med at beslutte, om du vil ofre penge på at få ret i en civil retssag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 20
Indlæg ialt: 27
Fra  Friis Advokatfirma Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mariabe

Baseret på dine oplysninger burde du skrive til dem, at de væsentligt har misligholdt jeres aftale, og du derfor ophæver jeres aftale og beder dem om at tilbagebetale det beløb, som du har til gode hos dem inden en bestemt frist, hvis de vil undgå, at du indbringer sagen for retten. Såfremt de ikke betaler inden for fristen, bør du overveje at kontakte en advokat, som kan føre din sag for dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)