Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Problemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej sider og roder med hjemmesiden.baan-nuad.dk og Google vil bare ikke finde den? Under SEO har jeg f.eks.. Skrevet : Billig massage, Olie massage, Thaimassage, Hånd og fod massage (i Svendborg) bag alle. Under sider har fået hver deres navn. Jeg kunne godt lige bruge et vink med en vognstang.
På forhånd tak
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan tage nogle uger/måneder til Google finder din SEO

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nok at du bruger keywords. Dine overskrifter er ret tørre, prøv at skab noget opmærksomhed med nogle mere spændende titler. Udnyt at dine titler kan være 60 bogstaver lange og din beskrivelse 150 - du bruger kun halvdelen. Hvor lang tid har du haft siden oppe?

Husk i øvrigt at skrive dit navn i titlen, ellers kommer du ikke specielt højt op når man søger på baan-nuad.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej følg disse steps, så er du i hvert fald godt på vej.

1: Indsend Sitemap på google search console.

2: Jeg kan se siden ikke har nogen do-follow links.
Jo flere gode links konkurenter har, jo flere links skal der til for at konkurrer med dem.
Husk det ikke er kvantitet men kvalitet der tæller.


3: Meta titler er ikke skrevet ordenligt, når det er en lokal service er den en god ide at have et bynavn med i meta titlerne bare til info. 

 tilbyder Hjemmeside , SEO Services  , Design og Branding 

Fra Herning
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se Google har indekseret din side, så det er "bare" et spørgsmål om at du skal have styrket dit indhold og din linkprofil

Hvis du laver en søgning med "site:" foran din hjemmesideadresse, kan du se hvillke sider Google har fundet hos dig.

f.eks.

site:baan-nuad.dk

 

E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen 

www.vikleliv.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)