Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken intern kommunikationsplatform bruger I?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan I anbefale nogle gode kommunikationsværktøjer til intern kommunikation i en Startup?

Vi havner ofte tilbage med Messenger og Mail.

Jeg kunne godt bruge en app i stil med Messenger, men med mulighed for at inddele samtalerne i emner. Således at hvis jeg sender et link i en bestemt tråd, ved alle, at det omhandler f.eks. “Design” og kan se, hvad der tidligere er skrevet om emnet og tage stilling til, om det er relevant for dem lige nu.

Fremfor det bare er en mail i bunken.
Vi bruger også Atlassia, men i det daglige er det ikke effektivt til kommunikation.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kompagnistræde:
Kan I anbefale nogle gode kommunikationsværktøjer til intern kommunikation i en Startup?

Du bør klart tage et kig på Slack.

Det er designet til din udfordring, og det bliver brugt af både store og små organisationer. Hvis du ikke kender det, så har de en video på hjemmesiden som forklarer konceptet fint, og den fortæller dig, hvorfor den kan hjælpe dig med netop din udfordring.

Jeg bruger det dagligt, og har gjort det længe, og det fungerer upåklageligt.

Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Det ser ekstremt brugbart ud. Har allerede oprettet mig og gået i gang med at teste. Mange tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale microsoft teams :) 

Vi bruger det og det er super nemt at bruge og hvis man lige hurtigt skal have et video møde kan det også bruges!

Men slack er også en brugbar løsning.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet alt fra slack til ICQ.

Den simple løsning er Trello mens den lidt mere avancerede løsninger Jira med Confluence kombo.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kompagnistræde:

Hej.

Kan I anbefale nogle gode kommunikationsværktøjer til intern kommunikation i en Startup?

Vi havner ofte tilbage med Messenger og Mail.

Jeg kunne godt bruge en app i stil med Messenger, men med mulighed for at inddele samtalerne i emner. Således at hvis jeg sender et link i en bestemt tråd, ved alle, at det omhandler f.eks. “Design” og kan se, hvad der tidligere er skrevet om emnet og tage stilling til, om det er relevant for dem lige nu.

Fremfor det bare er en mail i bunken.
Vi bruger også Atlassia, men i det daglige er det ikke effektivt til kommunikation.

Slack kan være godt.

En mulig ulempe ved proprietære cloudløsninger som Slack kan være, at når/hvis I ikke vil bruge det mere, kan I så få jeres data med ud? Og få det ud på en måde så det kan importeres i et andet værktøj?

Personligt har jeg/vi prøvet Slack og flere andre, men er hver gang vendt tilbage til Email i Outlook/Exchange, fordi det både kan gøres effektivt og langtidsholdbart. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)