Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

It system til bilbranchen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg har fået en idé, en it løsning til eftermarkedet i bilbranchen.

Kort fortalt, skal en tekniker kunne tage billeder af bilen, og via tablet, sende den ind til enten værkfører eller reservedelsekspedient.
Herefter skal værkfører lave tilbud ud fra billedet, og sende til kunde på mail/SMS. Hvori der er billede (eksempelvis af bremser) og pris.
Her skal kunden så have mulighed for at acceptere det stykke arbejde som skal udføres.

Jeg har god branchekendskab samt kontakter, men ikke kendskab til programmering.
Jeg har taget nogle online kurser på nemprogrammering.dk, men hvis det skal blive godt, bliver jeg nød til at have en prof på.

Hvem skal jeg have fat i?
Er det aftalt pris for løsningen, eller timepris?
Hvor meget kan jeg forvente at det ville koste?
Vil det være billigere at ansætte en, og i given fald, hvad ligger de på i månedsløn?
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, hvis du skal have en fastprisløsning kræver det en meget mere detaljeret beskrivelse af opgaven og hvad systemet skal kunne.

Jeg foreslår en agil tilgang, hvor der udvikles, tilpasses, og testes løbende.

I første omgang proof of concept (PoC) og derefter kan du vælge at gå videre med samme løsning eller vælge noget andet.

Jeg hjælper gerne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 26. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i fuld gang med at lave en detaljeret beskrivelse samt billeder af det slutresultat spm jeg har i tankerne.

Hvis jeg må vende tilbage når det er færdigt vil det være super!
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frederik.


Hvad har du af budget til projektet? 

vh Julie.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)