Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler inspiration til iværksætteri

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person
Hej Allesammen. Her på det sidst har jeg gået og tænkt på og blive iværksætter. Men jeg har et stort problem, Jeg ved ikke hvad jeg skal lave som iværksætter.Der er nogen fag/hobbies som jeg godt kan lide og arbejde med som for eksempel Dansk, Kommunikation, Aktier, Møde ny mennesker lære dem og kende og føre en gode dialog. Jeg har selv kommet frem til en ide til en virksomhed, en softwarevirksomhed

Tak for jers tid og fortsæt gode dag
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper-Madsen:
Hej Allesammen. Her på det sidst har jeg gået og tænkt på og blive iværksætter. Men jeg har et stort problem, Jeg ved ikke hvad jeg skal lave som iværksætter.Der er nogen fag/hobbies som jeg godt kan lide og arbejde med som for eksempel Dansk, Kommunikation, Aktier, Møde ny mennesker lære dem og kende og føre en gode dialog. Jeg har selv kommet frem til en ide til en virksomhed, en softwarevirksomhed

Tak for jers tid og fortsæt gode dag

Hvis det er dit udgangspunkt - SÅ LAD VÆRE!

Krisen pt burde vist vise at det ikke er en dan på roser, og mange liv bliver ødelagt når drømmen møder den danske virkelighed, hvor 30% af de der er selvstændige har mindre end en kontanthjælp, og selvstændige er næst efter kontanthjælpsmodtagere uden arbejdserfaring den gruppe der har størst risiko for at leve i fattigdom - også på lang sigt.

Hvis du ikke selv har en plan for hvordan du får succes så er det en rigtig dårlig ide at begive dig ud på!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil klart anbefale dig at gå efter noget, du ville lave uanset om du fik penge for det. Det er i høj grad din passion, der skal drive værket.

Samtidig er langt den bedste løsning at starte op ved siden af nuværende job eller uddannelse. Hvis det kniber med tiden, så drop Netflix, YouTube eller hvad du nu bruger din tid på. 😃

Start evt. med blog om dit emne. Så kan du både lære søgemaskineoptimering, skrive til nettet, nyhedsbreve, markedsføring, få bruger-feedback og meget mere. Jeg kan anbefale dig at bruge Simply.com til din hjemmeside.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 25. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BroncofanDK

I teksten hvor du skrev "Hvis det er dit udgangspunkt" begyndte jeg og tænke på hvad du mon mener med det. så vil du gerne forklarer hvad du pracis mener med det. Tak for svart på mit sprøgesmål

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper-Madsen:
Jeg har selv kommet frem til en ide til en virksomhed, en softwarevirksomhed

Har du selv kompetencerne til at udvikle det? Ellers kan du f.eks. deltage i Startupweekend eller lignende, hvor du kan pitche din idé og finde et team.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Inden du overvejer at blive iværksætter så er i hvert fald vigtigt at du er 100% sikker på hvad det er du vil lave, så det ikke bliver for rodet :)
Men fedt at du allerede er kommet frem til idé så er det bare med at gå i krig og se hvad det bliver til, så du kan få testet det af.

Og hvis det er noget du mangler hjælpe til så siger du bare til, så kan vi fra Startup Central helt sikkert hjælpe.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper-Madsen:

Hej BroncofanDK

I teksten hvor du skrev "Hvis det er dit udgangspunkt" begyndte jeg og tænke på hvad du mon mener med det. så vil du gerne forklarer hvad du pracis mener med det. Tak for svart på mit sprøgesmål

Jeg mener at ingen kan fortælle dig hvad du skal gøre. Hvis du ikke kan definere en forretning der er meget stor sandsynlighed for at du får til at lykkes, så skal du regne med at blive en del af dem det går skidt for. Hvis du har en ide så er du nødt til at finde ud af om der er kunder til din ide og om de vil købe af dig.
Du løber en kæmpe risiko som selvstændig - specielt hvis du ikke bare sælger dine egne kompetencer og timer. 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)