Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside mv. opsat - hvad gør jeg herfra?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop opsat min hjemmeside, facebookside mv. til https://orbergmedie.dk/, hvor jeg udarbejder logoer, hjemmesider mv. 

Jeg er tilfreds med hjemmesiden, jeg har lagt en plan for linkbuilding, jeg har oprettet adwords annoncer, jeg har forsøgt at optimere on-page SEO delen osv. 

Jeg forestiller mig, at det næste jeg gerne vil arbejde med er at lave en blog for at forbedre sidens SEO og videoer til at forklare designprocessen ved logoer og hjemmeside udarbejdelse. 

Har I andre idéer eller råd til, hvad jeg bør beskæftige mig med fremadrettet for at få flere kunder? 

Tak! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

LargoLange:
Har I andre idéer eller råd til, hvad jeg bør beskæftige mig med fremadrettet for at få flere kunder?

Først og fremmest bør du sikre, at du har styr på din Analytics, at du har sat det hele op korrekt med filtre, mål, konverteringer osv. Jeg kan ikke se, at du har din Facebook pixel installeret, men den er du sikkert i gang med. Så er du sikker på, du har den data, du skal bruge, til når du senere skal optimere din markedsføring.

Derudover synes jeg, du bør overveje at oprette flere undersider. Du vil højst sandsynligt splitte din markedsføring op mellem dine forskellige ydelser, så det er ikke optimalt at reklamere for SEO for derefter at bruge en landing page der også viser 2 andre ydelser. Det ville i øvrigt også være mærkeligt at reklamere for SMM og linke til en side der hedder ”SEO”.

Du bør helt sikkert kigge på dine CTA. Dels har de næsten samme baggrundsfarve som resten af siden, således de ikke skiller sig ud. Derudover kunne du overveje at putte CTA i en sektion for sig selv, så det er endnu mere tydeligt, hvad du vil have besøgende til.

Derudover vil jeg også foreslå, at du bruger mere end én kontaktformular. Enten kan du lade de besøgende vælge emne, så du ved, hvad de vil kontakte dig omkring. Alternativt kan du i backend registrere, på hvilken side den besøgende har brugt din formular. På den måde får du også bedre data, hvor du kan linke din markedsføring til kategoriserede konverteringer.

Du har et stykke vej til perfekt on-page SEO, men det er du sikkert også stadig i gang med.

Ellers er det jo bare at begynde at sende besøgende ind på siden og så ellers konverteringsoptimere løbende.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Martin. Tydeligere CTA knapper bør være din første prioritet. Jeg havde personligt satset en del på facebook ads. I første omgang så få opsat facebook retargeting, og opsæt din pixel, så du kan køre forskellige retargeting kampagner alt efter hvad folk har set på din side. Dvs. folk der har været inde på din "logo design" underside får en reklame angående logo design, dem der har kigget på din "hjemmeside" underside får en reklame angående din hjemmeside service osv. Hvis du mangler flere besøgende kan du derefter begynde at arbejde med top funnel og lookalike audiences.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig gode svar! Tusind tak til jer begge to. Det sætter jeg i gang med, med det samme. 

Tilmeldt 27. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Fra  Briix Marketing Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kan se at du også tilbyder markedsføring på de sociale medier, så jeg ville da klart bruge disse til at komme ud til folk.

Hvis du f.eks. gerne vil have hjælpe kunder med deres markedsførig på Facebook/Instagram, er et er jo en perfekt måde at selv at skaffe kunder på.

Hvis du skaffer en kunde at lave Facebook annoncer for, som du selv har fået via en Facebook annonce, bekræfter du jo kunden i at du ved hvad du laver :)

Det er en tilgang jeg selv benytter.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæphest: sørg for at sikkerheden er i orden. Jo højere sikkerhed, desto mere tillid fra besøgende.
F.eks. kører din mail ia Simply (tidligere UnoEuro). Der er rigtig mange der bruger Simply, og Simply har (ligesom de fleste andre udbydere) DELTE servere, hvor der er flere domæner på samme server. Selvom DU har et SPF-record på dit domæne der sørger for at mails fra en anden server end en af Simplys servere bliver markeret som SPAM, kan det være at andre på samme mailservere IKKE har den begrænsning. På den måde kan et andet domæne på samme mailserver bliver brugt til at spoofe (forfalske) din mailadresse.
Jeg vil derfor anbefale at du får en hel mailserver for dig selv, f.eks. en cluster server. Rent praktisk betyder det at du skal over til Office 365 for din mail.
Andre sikkerhedsaspekter har jeg ikke kigget på - hvis du vil have en hackertest (gratis), sig til. Du kan fange mig på albert@computernoerden.dk eller her på Amino.

Albert

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
Du har et stykke vej til perfekt on-page SEO, men det er du sikkert også stadig i gang med.

Tak for dit svar igen! Jeg har lavet langt de fleste af de ændringer, du foreslog. Har du nogle forslag til, hvordan jeg kan yderligere forbedre min on-page SEO? Det gælder hovedsageligt disse to sider: https://orbergmedie.dk/billigt-logo/ (søgeord: billigt logo) og https://orbergmedie.dk/billig-hjemmeside/ (søgeord: billig hjemmeside).

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige connected på linkedin, har cirka 500 leads liggende webshops < 10 ansatte, som jeg tænker du kunne drage nytte af? Har endvidere også nogle fede råd til dig herunder en prisregner og lidt af hvert.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

LargoLange:
Har du nogle forslag til, hvordan jeg kan yderligere forbedre min on-page SEO?

Dine søgeord har relativt få månedlige søgninger. ”Billigt logo” har ifølge mine værktøjer tæt på ingen søgninger, så jeg vil anbefale, at du kigger efter flere søgeord. Der er ikke vildt meget data tilgængelig at gå ud fra hvis vi udelukkende har disse 2 søgeord in mente. Der er væsentlig flere der søger efter en måde at lave deres logo selv. Måske kan du tænke i de baner, hvis du kan lave noget indhold der formår at overbevise de besøgende om, at de skal vælge din service frem for at lave logo selv.

”Billig hjemmeside” har flere månedlige søgninger, men der er du også op imod konkurrenter der har en solid linkprofil. Det er selvfølgelig vigtigt at have onpage SEO i orden, men du kommer ikke til tops uden et langt og vedvarende linkbuilding arbejde.

Du kan evt. tage et kig på erhvervshjemmesider.dk som er en af dine konkurrenter.  De har:

  • Mere (og bedre) tekst
  • Gjort bedre brug af headings
  • Explainer video
  • Grafik af god kvalitet – og samtidig inkluderet SEO
  • Gjort brug af relaterede søgeord, så de ikke kun fokuserer på ét
  • Et værktøj som højst sandsynligt øger brugerinteraktion
  • Gjort brug af både intern og ekstern linkbuilding
  • Tydelige CTA’er (dog i mine øjne plads til forbedring)

Alle ovenstående punkter bidrager utvivlsomt positivt til deres SEO. Du kan sikkert finde bedre eksempler, hvis du kigger i andre brancher også. Det giver dig dog et udmærket indblik i, hvordan dine konkurrenter arbejder, og dermed hvordan du vinder deres pladser i søgemaskiner.

Jeg vil ikke gå dybere i detaljer, da jeg ikke vil skade deres forretning/søgeresultater. De er tydeligvis skarpe til SEO, så de er bare et godt eksempel til din situation. Men nu har de i det mindste fået et lille link som "undskyldning" Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)