Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til eksisterende webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg N
Tilmeldt 26. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anette

Jeg er selv medejer af en webshop og driver samtidig et marketingbureau, hvor jeg laver online markedsføring for mine kunder.

Det kan hurtigt blive en jungle at finde rundt i, som du selv har fundet ud af.

Online synlighed er mange ting, som andre også skriver, og det kan hurtigt blive en dyr opgave at fat sat i gang.
Start i det små og mål det, der virker - og derfra skalér op.
Spørg dine egne kunder, som der også foreslås. De kan fortælle dig, hvordan de selv agerer og hvordan de fandt dig.
Vælg en leverandør, der formår at sætte sig ind i din forretning.

Giv mig gerne et kald, så skal jeg prøve at guide dig i den rigtige retning og måske give dig mit bud på, hvordan du kommer i gang.

Mvh Jens

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan faktisk meget varmt anbefale Jens (Kozmonauten). Han står for annoncerne på Facebook og Google for min virksomhed.

Har prøvet at styre annoncerne selv ad flere omgange, og indimellem har jeg forsøgt mig med GenieWords og et par andre bureauer, men det har altid været en katastrofe: enten anede jeg ikke hvad jeg egentligt betalte for, eller også mærkede jeg intet til øget besøg eller opkald. Men med Jens får jeg konsekvent nye kunder hver uge, og stiger antallet af besøgene på min hjemmeside.


I øvrigt, for at være så transparent som muligt: jeg har også et andet samarbejde med Jens, som gør at jeg indimellem får kunder fra ham. Det er IKKE DERFOR at jeg anbefaler ham.

Albert

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en som tidligere har arbejdet hos Google. Han er dygtig. Og til at betale. Skriv PB hvis du vil have hans oplysninger.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)