Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stifte virksomhed som 17-årig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Jeg står i den situation, at jeg har valgt at starte min egen dropshipping-virksomhed sammen med en af mine gode venner - både fordi det interesserer os, men også for bare at få en eller anden form for erfaring inden for iværksætteri. Vi har fundet et produkt vi vil sælge, og der er styr på hjemmeside, reklamer og det hele - så det spiller bare.
Vi vil rigtig gerne igang med at prøve kræfter med det her projekt, men er stødt på et problem med at stifte vores virksomhed - så mit spørgsmål er:

"Om nogen af jer ved hvordan man kan stifte en virksomhed som 17-årig. Er der nogle specielle regler i forhold til at vi er 2 17-årige. Spiller det nogen rolle, at det er en dropshipping-virksomhed. Er det muligt at starte vores salg uden officielt at stifte en virksomhed og bruge en rigtig erhverskonto så længe, at vi ikke omsætter for over 50.000 kr. (måske starte ud med at bruge en af vores egne kontoer)?

Vi har forsøgt at lave noget research på nettet, men synes meget af det virkede til at være en temmelig besværlig proces og omtalte ikke, om der var nogle 'smutveje'. Håber nogle af jer derude har noget special-viden inden for dette felt.

Indrømmer, at vi er ret meget på bar bund her - Så tak for al hjælp på forhånd :)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)