Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One stop moms indberetning fejl på skat?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at CSV står for comma separated. Men jeg fulgte deres dokumentation hvor de også bruger semikolon, som vist ovenover. Jeg har prøvet mange forskellige ting, som at bruge punktum i priserne, semikolon til slut på hver linje osv.. men filen ser nøjagtigt ud som deres dokumentation på deres Word dokument.

Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Skat holder aldrig op med at overraske. Igår (mandag) kunne jeg endelig komme igennem til skat på tlf. og fik aftalt med en medarbejder, at hun også godt kunne se at der havde været problemer, så hun Beder mig om at sende en mail med den vedhæftet fil og screenshot af fejl, som jeg sender, og hun siger så at de vil tage sig af det. Så kommer “overraskelsen” så tidligere i dag, hvor jeg modtager en mail om at jeg ikke har indberettet. Man kan åbenbart ikke tage deres medarbejdere på deres ord, men det kom heller ikke rigtig bag på mig.. nu må jeg spilde mere af min tid på at ringe til dem.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jojoe:

Skat holder aldrig op med at overraske. Igår (mandag) kunne jeg endelig komme igennem til skat på tlf. og fik aftalt med en medarbejder, at hun også godt kunne se at der havde været problemer, så hun Beder mig om at sende en mail med den vedhæftet fil og screenshot af fejl, som jeg sender, og hun siger så at de vil tage sig af det. Så kommer “overraskelsen” så tidligere i dag, hvor jeg modtager en mail om at jeg ikke har indberettet. Man kan åbenbart ikke tage deres medarbejdere på deres ord, men det kom heller ikke rigtig bag på mig.. nu må jeg spilde mere af min tid på at ringe til dem.

OMG

Der er et system der fuldautomatisk sender dig en notifikation om manglende indberetning. Hvorfor flipper du ud over dét?  Det kan en sagsbehandler i SKAT da ikke forhindre. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har været i dialog med dem om konkrete problemer så plejer de at være rimeligt til at have med at gøre ifht. tilbageførsel af evt. tilskrevne renter og gebyrer.

Din udfordring består reelt set i, at din forespørgsel formegentligt er system teknisk og der kommer de almene support medarbejdere til kort. Forespørgslen skal istedet videre til deres system afdeling - det kan desværre godt tage lidt tid.

Og med hensyn til din kommentar om, at du ikke får penge for at lave de indberetninger så nej det gør du ikke, men du kan til gengæld glæde dig over der trods alt er lavet et system så du kan indberette det hele et sted samlet fremfor at skulle momsregistreres i hvert de respektive lande du har salg til, samt løbende momsindberetninger til hver af disse !

Statsautoriseret revisor - København

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)