Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino

Har brug for brug for lidt råd og vejledning angående app. Jeg ønsker at lave en app der gør det enkelt for kunden at genbestille mine vare (kemikalier sådan auto shampoo, spray osv.) det skal være super enkelt og jeg forstiller mig det skal fungere ligesom en webshop hvor ham eller hende der står for at bestille vare i virksomheden har et login til, så alle ikke bare kan hente appen og bestille vare til virksomheden. måske man kan tage en webshop og konvertere det om til en app? Har hørt lidt om shopify men min viden om alt dette er minimal.

Håber i kan hjælpe og rådgive mig til den bedste og billigeste måde at få lavet sådan en app
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det du skal gøre er at lave en webshop som også kan bruges på mobil  - dvs den skal laves med det der hedder responsive webdesign. Det betyder at den ser godt ud på alle platforme og alle skærmstørrelser. På den måde har du ikke en app til eks. Android og en til iOS du skal holde opdateret.

Tilmeldt 16. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan jeg godt låse den med et login så alle ikke kan benytte webshoppen?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casperanielsen:
Kan jeg godt låse den med et login så alle ikke kan benytte webshoppen?

Ork ja.... det er ikke noget problem

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Blot for at høre, ved at du vil have et login kan det også være med at skræmme andre potentielle kunder kunder væk. Har du kun tænkt dig den skal fungere til b2b eller? 

Derudover så kan du også lave den åben for alle men ønsker man rabatter så skal man oprette sig blot som eksempel.

Men sig gerne til hvis du står og mangler sparring til det hele så sig endelig til :) 

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)