Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være clickbot snyd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i en branche der seo betyder alfa omega.
En av mine konkurenter har ca 50 % af alle første placeringer og en anden 40 % af første placeringerne på de gode søgord.

Den ene konkurent har 7500 besøgere hver måned og den andre 800.. Alt er det ca. 5000 søgninger max i branchen

Jeg tror at den med 7500 besøgere måske snyder med clickbots, for at få de høje placeringer. Er det nogen der ved om de faktisk kan lade sig gøres???

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Hvordan kender du besøgstallet på konkurrenten?

2. Har du talt eventuelle besøgende fra longtail keywords med?

3. Uanset om du så satte 1.000 servere til  at klikke ind på din side i minuttet så ville det ikke påvirke rangeringen. Sådan fungerer de største søgemaskiner ikke.

4. Der er ekstremt mange faktorer der spiller ind når det kommer til placeringer på eksempelvis Google

5. Der er svært at udlede noget som helst når vi ikke kender branche og/eller hjemmesiderne.

6. Hvis SEO betyde alfa/omega, så skal du sætte dig bedre ind i SEO, hvis du tror, at clickbots ville kunne gøre en forskel ift. rangering.

Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan se det på semrush, er lidt ny i seo prøver at finde ud af det. Og vil jo gerne vide om de kan være så at de man spiller mod faktisk kan snyde :o)

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :) Husk at semrush og andre af disse værktøjer kun er vejledende. Har du evt. Det hvilke søgeord som konkurrenten rangerer på? Det kan jo være, at den her konkurrent har lavet en artikel for 2 år siden der trækker 2000 besøgende hver måned.

Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tror jeg ikke, de har næsten ikke nogle backlinks i forhold til Moz og semrush, og ikke nogen facebook side. Og denne branchen er ikke særligt attraktiv på den måde :o) Men har set at man kan købe så kaldt klikbots på google nu. Så de må bare være det.

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja click bots virkede for nogle år siden om det så stadig er tilfældet ved jeg ikke.

Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne selvfølgelig ikke lade vær med at prøve.. Fandt en der gav mit site 7000 besøgende på 2 h 😬😬 hade ikke regner med så mange

Så må se hvad de gir plus eller minus

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin CPH Hansen:
Jeg kunne selvfølgelig ikke lade vær med at prøve.. Fandt en der gav mit site 7000 besøgende på 2 h 😬😬 hade ikke regner med så mange

Så må se hvad de gir plus eller minus

Du skal studere mere. Tror du virkelig, at folk bruger tusindvis af timer på, at lære alt de kan om SEO og så kan du bare bruge clickbots? Du er også klar over, at brugen af clickbots kan få din hjemmeside fjernet fra Google - ikk'? Du tror ikke, at Google er så smarte, at de noterer unaturlig trafik? Du siger, at der bliver søgt på den her niche omkring 5000 gange hver måned.

Hint: 7.000 kliks på 2 timer. Det er vel 140% af en helt måneds søgninger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)