Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste metode til nye kunder B2B?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er igang med at starte virksomhed som vil yde service inde for B2B.-

Men hvad er den bedste metode til at skaffe nye kunder? Ring på telefon, LinkedIn?
Fremmøde er ikke rigtig en mulighed i disse tider desværre, så hvad vil i anbefale som den bedste metode.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare på, uden at kende noget til dit produkt eller kundesegment?  

Tilmeldt 27. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Fra  Briix Marketing Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver selv en B2B virksomhed og jeg har hovedsageligt fundet mine kunder via Facebook annoncering. Derudover har jeg brugt tid og energi på at opbygge min online tilstedeværelse, så nogle kunder kontakter mig og ikke omvendt.

Jeg arbejder med online marketing til dagligt, så derfor er jeg stor tilhænger af det. Men det virker :)

LinkedIn annoner er også en mulighed, men værr opmærksom på at det er betydeligt dyrere kontra f.eks. Facebook annoncer.
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se det kræver lidt mere forklaring.. my bad

Produktet er online marketing hovedsageligt Facebook & Instagram. Jeg har også overvejet at bruge ads på facebook & instagram, men skræmmer det ikke virksomheder væk når man ingen referencer har? Det ville jeg ihvertfald bliver, hehe.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey buddy det jeg ville anbefale er LinkedIn Automation --> Octopus CRM, også sætte den til at skrive ud til folk og follow up, hvis de svarer!

På den måde automatiserer du din lead generering.

Derudover bør du bruge et værktøj som Nerdydata og udtrække ALLE websider med f.eks. woocommerce, shopify osv i source koden også lave outreach til dem, hvis de altså ikke har en facebook pixel installeret f.eks - også lav automatisk outreach også her, så du kommer ud til så mange som muligt. Extract deres LI profiler og smid dem ind i Octopus CRM.

Har MANGE flere growth hacks, du skal være velkommen til at skrive en privat besked og eller på seho(@)getsocialy.com

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 27. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Fra  Briix Marketing Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er ekspert i annoncering på Facebook og Instagram er det da vejen at gå. Det bekræfter jo også dine kunder i at du ved hvad du laver, hvis du kan få dem på krogen :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)