Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung fyr på 16 med ny webshop idé

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er en ung mand på 16 år, med en ny ide til en webshop. Jeg er totalt ny i det her, men har dog før leget meget med onlinebetaling via paypal osv, dog kun til sjov og uden betaling, cvr eller domæne. Jeg søger generelt noget hjælp til hvordan man får startet det op, hvordan cvr etableres og hvilke forpligtelser der høre til. Hvordan jeg får etableret dropshipping kontrakt, samt om der findes nogen gode portaler til en god webshop uden kode programmering? Jeg ønsker ikke at få programmeret min hjemmeside af en programmør da jeg så vidt som muligt vil skyde så lidt penge i det som muligt fra start af. Da jeg kun er 16 år, ikke har erfaring og ikke har de store penge, er det aæt afgørende ikke at sidde på de store forpligtelser fra start af, da der jo altid er en risiko for ikke at få succes. Jeg satser generelt på en webshop via dropshipping kontrakt ( ved ikke om coolshop tilbyder, mem ville være den perfekte partner), og satser generelt på ikke at bruge for mange penge på en webshop side, men bruge penge på reklamer (især via instagram, snapchat og youtube). Mit opslag kan godt lyde lidt rodet, men er som sagt 100% ny i det her, og søger generelt hjælp, tips, gode ideer (især til Dropshippingpartner, cvr hjælp, portal hjælp)

Mange tak på forhånd
Noah Alexander
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay mange tak. Hvad jeg kan forstå på artiklen er at det kræver at jeg opretter et emv cvr med forældres underskrift og derefter udfylder familieretshuset's blanket og sender den til dem. Derfor er jeg lidt forvirret når du skriver herinde at jeh ikke må optræde som virksomhed? Hvis jeg skal have et cvr nr i blanketten optræder jeg jo som virksomhed inden jeg har fået dispensation fra familieretshuset?

Vh. Noah Alexander
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke oprette CVR før famiileretshuset har givet dispensation og du må ikke uden CVR (i det CPR) optræde som virksomhed og indgå aftaler når du ikke er 18 - uden den dispensation

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag en snak med ehvervshuset i din by

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Trådstarter, du får lige en liste over ideer til platforme. 

1. Shopify det koster et månedligt beløb.

2..woocommerce og WordPress (gratis hvis du selv kan sætte det op. Koster kun hosting + domæne)

3.Prestashop. (det samme som 2. I pris)

4. Magento (Blev opkøbt af Amazon så jeg ved ikke om det stadig er en ting).

5. Opencart (samme pris som 2 og 3).

6. Kod selv hele lortet(PHP og mysql er blevet en del nemmere efter prepared statements er blevet en ting).

Mvh. Lurks. 

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Toys'N'Loot Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke umiddelbart regne med at Coolshop er interesseret i en dropshipping-aftale med dig.

Coolshop lever af at sælge til private. Hvorfor skulle de være interesseret i at sælge deres varer til en konkurrent?

Dropshipping er noget B2B-varehuse gør i - og det er ikke noget man bare lige får en aftale om - og slet ikke på de produkter Coolshop sælger.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

4. Magento (Blev opkøbt af Amazon så jeg ved ikke om det stadig er en ting).



Adobe købte Magento sidste år. Magento er en stærk platform (enterprise scale også i gratis version)
Med et beskedent budget vil Magento ikke være mit første valg. Da ville jeg gå med Shopify for hurtigere og billigere at teste min businesscase 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)