Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsore

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Quadz E-Sports Organization Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Jeg er igang med at starte et firma, hvor vi holder online esports turneringer. Det ville være rart med nogle sponsorerer til opstarten.
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du/I tilbyde en eventuel sponsor? 

Er der noget seriøs eksponering i det?


Tilmeldt 5. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Quadz E-Sports Organization Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er ikke helt inde i det endnu, men sponsores navn/logo, vil blive vist på website, stream, youtube, osv.
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du bliver simpelthen nødt til, at give nogle detaljer.

Se det fra en evt. sponsors synspunkt.

- Du opretter en helt ny bruger på Amino.dk og skriver en meget simpelt besked der kan kortes ned til "jeg vil gerne have en sponsor. Jeg holder et online lan-party".

- Hvem er du? Er du en ambitiøs 13-årig knægt fra Værløse der tænker, at han kan stable noget på benene? Er du en 25-årig fyr fra Aalborg der har 10 års erfaring indenfor esport og som har fundet en gylden åre i esport-verdenen?

- Hvad er det der skal sponsorers? Er det for 12 kroners bland selv slik til publikum? Er det t-shirts til et helt hold? Hvad er det du skal bruge en sponsor til?

- Alt efter pris mm. - så vil de fleste sponsorer på en eller anden måde gerne have noget til gengæld. Du skriver noget om logo på hjemmeside og YouTube. Hvor stor er din YouTube kanal? Er der 32 følgere fra Indien og 1 følger fra Danmark (din onkel) eller har du en YouTube kanal med 5, 10 eller 100 tusinde følgere? Er hjemmesiden ny? Er en etableret? Hvor mange besøgende har den?

Nu skal jeg ikke lyde som en eller anden sur gammel mand. Men du skal være meget, meget mere specifik. Du skal fortælle nøjagtigt hvad du søger, nøjagtigt hvem du er, hvad i alverden man sponsorerer og hvad der kan gives til gengæld.

Det kan også sagtens være, at det er et mindre lokalt arrangement - og det er helt fint. Men det skal du jo så skrive. Der er mange virksomheder der gerne støtter lokalt uden den helt store eksponering.

Tilmeldt 5. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Quadz E-Sports Organization Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er 16 år. og er igang med at starte et firma hvor vi holder online turneringer hver weekend. Jeg har 3-4 års erfaring inde for esporten, og 1 års erfaring inde for turneringer.

Jeg leder efter såonsorer som skal skal/kan sponsorere et starts kapital på mindst 5.000 kr. De penge skal gå til køb af domæne, hjemmeside, præmier, Bot konoer til forskellige spil, så jeg ikke skal bruge min personlige konto når jeg hoster. Så skal der også købes server nøgle til et spil.

indtil videre har jeg på 1 til 2 uger samlet 40 medlemer, og vokser stadig. Mit fællesskab er på 125 man, inde på en Discord server, hvor vi holder os indtil der er købt domæne, og upgraderet hjemmesiden, så den ikke er en gratis version.

Evt. skal der også bruges penge til et event som jeg vil holde efter corona tiden.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan finde 5000kr selv så drop ideen. Hvis ikke engang dine forældre tror nok på det til at låne dig 5000, så må du ud og samle flasker. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

vald1044:
Jeg er 16 år. og er igang med at starte et firma
og husk lige, at når du ikke er fyldt 18 må du slet ikke optræde som firma uden dispensation fra familieretshuset - eller gennem forældres firma osv

Du må ikke indgå nogen som helst firma aftaler uden - ganske som ingen firmaer må indgå en sponsoraftale hvor du binder dig til modydelse af en art (reklame værdi osv) det ville ikke være lovligt at indgå med en under 18 desværre - Her om hvad der skal til (og hvorfor) i tre links http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Apr 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Quadz E-Sports Organization Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det er far som står som ejer indtil jeg er 18
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vald1044:
Det er far som står som ejer indtil jeg er 18

Super - det bør du nævne for de som du søger sponsor støtte hos - evt et CVR nr kan gøre det lettere- Det er ikke så let at lokke penge ud af folk uden du laver en fuld plan og gennemgang - men god vind med det - det kan givet blive godt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)