Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opbygning af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg søger en udbyder der kan give mig en pris på opbygning af en hjemmeside.
Den skal opbygges a la dba. men til en afgrænset lille gruppe varer. Jeg har ikke den store indsigt i den verden, har blot ide om hvordan det skal se ud - og hvordan den skal fungere.
Er der nogen der kan give mig nogle referencer ?
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en tjekliste på punkter jeg bør gennemgå inden siden udarbejdes ?

Jeg har talt med en webudbyder, som oplyser der ikke er meget og ta stilling til, da det ligger ret fast hvad mulighederne er for opbygning af sådan en hjemmeside. - Tænker dog at der er en del ting der skal forventnings afstemmes inden start :-)


Hilsner Leena
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leena

Nu har jeg arbejder med programmering af hjemmesider i over 22 år og den slags du vil have lavet (ala dba) er ikke noget man lige stykker sammen på et par dage - du skal nok regne med at bruge min. 3 måneder på at få den lavet.

Du kan sikkert finde moduler et sted som kan noget men alene her er der noget arbejde i at få det stykket sammen så det virker som DU vil have det.

Du skal starte med at sidde med et stykke papir og skrive ned hvad DU vil have at din side skal kunne og hvert punkt skal du markere som VIGTIG, GODT AT HAVE eller IKKE NØDVENDIG.

På den måde kan den programmør/firma du vælger at arbejde sammen med finde ud af hvor lang tid det vil tage (og regn med at de skyder forkert) og hvad det vil koste (her rammer de helt ved siden af).

Du skal ikke lægge dig fast på teknologi men lade programmøren vælge ud fra hvad han kan arbejde med - husk at du skal have et langt samarbejde med programmøren så det er vigtigt at han kender alt til den teknologi han vælger.

Jeg havde selv for omkring 16 år siden lavet en side som DBA og havde dem endda inde og spionere på min side. Men god fornøjelse med projektet :)

Tilmeldt 12. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar, som tages med mig på mit videre forløb

Tilmeldt 12. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det så økonomien der med sikkerhed er et loft på :-)

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 26
Fra  Pressemeddelelse.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne også overveje at lave et "test setup" til at begynde med, hvor du fik installeret WordPress + et dba-lignende theme. Der findes flere på Themeforest.net, som kan noget a la de samme som dba. Det kunne være version 1.0.

Hvis det virker for dig og kunderne, så kunne du som version 2.0 skalere op og få noget bedre udviklet.

Blot en mulighed...

Held og lykke med projektet :-)

Udgiv en pressemeddelelse med tekst og logo - helt gratis.

Tilmeldt 12. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt input - tak for det :-)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)