Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til arkivering, søgning af mails på tværs af virksomhed samt sagsstruktur.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har nu flere kunder som godt kunne bruge en løsning hvor alle virksomhedens mails bliver samlet under fx. et sagsnummer. Det er dokumentation i form af mails, dokumenter osv.

Det skal også være sådan at man har adgang til en kollegas mails, såfremt denne bliver syg i en længere periode eller andet.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogen god løsning til dette, som kan integreres med Office 365. 

Nogen med erfaring inde for området? :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har IKKE en løsning som ville matche dine behov.
Men bemærk: hvis kollegaerne har en personlig mailbox (f.eks. mie.jensen@ditdomæne.dk) så skal Mie give tilladelse at andre må se indholdet på hendes mailboks. Heller ikke indehaveren af virksomheden har lov til at få adgang til mailboksen.

Jeg husker IKKE hvilken lov forbyder det, men der var en arbejdsgiver der var blevet idømt en bøde for at gøre det.

Hvis der er nogen der har opdateret info om dette, og jeg tager fejl: I stand corrected.


Albert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)