Hej, jeg har nu flere kunder som godt kunne bruge en løsning hvor alle virksomhedens mails bliver samlet under fx. et sagsnummer. Det er dokumentation i form af mails, dokumenter osv. Det skal også være sådan at man har adgang til en kollegas mails, såfremt denne bliver syg i en længere periode eller andet. Jeg kan simpelthen ikke finde nogen god løsning til dette, som kan integreres med Office 365. Nogen med erfaring inde for området? :) |
Jeg har IKKE en løsning som ville matche dine behov.
Men bemærk: hvis kollegaerne har en personlig mailbox (f.eks. mie.jensen@ditdomæne.dk) så skal Mie give tilladelse at andre må se indholdet på hendes mailboks. Heller ikke indehaveren af virksomheden har lov til at få adgang til mailboksen.
Jeg husker IKKE hvilken lov forbyder det, men der var en arbejdsgiver der var blevet idømt en bøde for at gøre det.
Hvis der er nogen der har opdateret info om dette, og jeg tager fejl: I stand corrected.
Albert