Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fejlfinding.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger hjælp til at finde om jeg har glemt noget, eller i oplever fejl min hjemmeside.

Titlen i fanen er engelsk & Total i indkøbskurven står på engelsk, kan i spotte noget andet?

Er også klar over der er en del gramatiske og stavefejl på siden, men korrektur er ikke rettet til endnu. Udover det så jeg klar over google maps siger fejl, det fordi jeg ikke har fået api endnu til det.

"Vi bruger cookies" - Alert mangler også.

Noget andet der falder i øjene?

Hjemmesiden er https://beerpongkopper.dk/

På forhånd tak

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Held og lykke! Jeg havde faktisk selv overvejet at starte en virksomhed med beer pong borde for små 3 år siden. Det er et hårdt marked i rammer, men håber i kan være med!
- Opsætningen af relaterede varer ser ikke færdig ud endnu, ellers ser det ud til det meste mere eller mindre er sat op.
- Jeres beer pong bord på forsiden går udover den grå boks (mindre detalje)
- Jeg tror jeg havde skrevet hvem der behandler jeres forsendelser på ordresiden. Lige nu står der "gratis forsendelse" og "pakkeshop". Tænker det for nogen har meget at sige om det er en GLS eller PostDK pakkeshop osv.
- Måske bare min mening, men jeg tror jeg havde fået lavet et prof logo et sted. Men det er måske bare min personlige holdning. Jeg havde desuden fjernet "Velkommen" når man rammer jeres side. Det gør det minder lidt om en blog.

Spørgsmål/inputs:
- Uden at være ekspert på jura, er i sikre på det er lovligt at sælge beer pong borde med andre virksomheders logoer på?
- Overvej noget cross-sale - eks. når man tilføjer beer pong bordet, så spørge om man vil have bolde eller kopper med for xx ekstra?
- Overvej email pop-ups på siden. evt. sleeknote eller optinmonster. Både for at booste konvertingsraten, men også for at få startet med at få fanget emails til jeres email marketing
- Få opsat facebook og google pixel på siden
- Overvej desuden om det kan svare sig at have en chatbot på siden, når den ikke er bemandet 24/7. I skal helst kunne svare kunden med det samme, hvis i har en på siden. (Jeg testede det lige med en besked)
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for beskeden!

- De relaterede vare kører af sig selv, den vælger kun ud fra samme kategori lige nu.

- Det vil jeg få kigget på, tusind tak, det selvfølgelig en fejl.

- Det er også meningen at jeg vil have forsendelse's vælger, jeg mangler bare en google api, så kommer der også mulighed for at vælge pakkeshop sted, og om det gls eller bring (mener jeg).

- Vil også gerne have lavet et andet logo inden for nærmeste fremtid. Det med velkommen vil jeg klart overveje, havde ikke selv lige tænkt ovet det, men kan se din pointe.

- Jeg er faktisk selv ikke sikker, men tænker at producenten har fået tilladelse til at have dem på, eller det måske er opdigtet firmaer, ved det faktisk ikke, vil lige undersøge med ham jeg køber af i morgen.

- Mht. Cross sale, så vil jeg få tilføjet det, havde jeg slet ikke tænkt på, da jeg bare havde opsat "pakker" istedet, men kan sagtens se, at folk skal da have muligheden for at blive fristet.

- Jeg er ikke sikker på hvad du mener med email popups, er det sådan en "10% rabat ved at tilmelde nyhedsbrev"?

- Samme med facebook og google pixel, hvad er dette?

- Jeg har valgt chatboxen, da jeg vil bemanden den når jeg er hjemme, eller i pauser på arbejde. Ellers giver chatboxen god mulighed for at sende emails også :)

Men tusind tak for inputtene :)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Popups:
Popups er meget mere end bare "10% rabat ved at tilmelde nyhedsbrevet". De kan bruges til virkelig meget. Prøv at tjekke ud hvad Sleeknote og OptinMonster tilbyder - læs et par af deres blogindlæg. Der er virkelig noget at hente her. Jeg kan ikke sende links, ellers havde jeg gjort det.


Facebook og google pixel:

Når folk vælger at hoppe ind på din hjemmeside og f.eks. køber, så udløser man facebook-pixlen. Du vil så herefter kunne nå ud til den kunde igen ved at bruge retargeting. Derudover, er noget af det stærkeste på facebook look-a-like audiences -> facebook finder lighederne mellem dem som har købt igennem din shop, og du kan derfor bruge disse ligheder til bedre at nå ud til folk der ligner dem der har købt fra dig i forvejen. Jo mere data denne pixel har, jo bedre er facebook til at finde andre mennesker som ligner dem som allerede har købt fra dig i forvejen.
Google pixlen virker mere eller mindre på samme måde. Du kan læse mere om det på facebook og googles hjemmesider.

Designet af din side er ret nice og virkelig overskueligt. Thumbs up for det, jeg er ikke i tvivl om der nok skal komme en del konverteringer her. Jeg havde dog nok smidt din Covid-19 besked i en top bar (google Top Bar plugin wordpress), så den ikke fylder så meget af din landingsside. Det tager ret lang tid at scrolle ned til selve indholdet på siden.
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Stien til billedet ved siden af smiley er forkert https://beerpongkopper.dk/vare/beer-pong-bord-m-oelmaerker/

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, er lige kommet hjem fra job, så har først set dem nu.

Blomse:
Popups:
Popups er meget mere end bare "10% rabat ved at tilmelde nyhedsbrevet". De kan bruges til virkelig meget. Prøv at tjekke ud hvad Sleeknote og OptinMonster tilbyder - læs et par af deres blogindlæg. Der er virkelig noget at hente her. Jeg kan ikke sende links, ellers havde jeg gjort det.


Facebook og google pixel:

Når folk vælger at hoppe ind på din hjemmeside og f.eks. køber, så udløser man facebook-pixlen. Du vil så herefter kunne nå ud til den kunde igen ved at bruge retargeting. Derudover, er noget af det stærkeste på facebook look-a-like audiences -> facebook finder lighederne mellem dem som har købt igennem din shop, og du kan derfor bruge disse ligheder til bedre at nå ud til folk der ligner dem der har købt fra dig i forvejen. Jo mere data denne pixel har, jo bedre er facebook til at finde andre mennesker som ligner dem som allerede har købt fra dig i forvejen.
Google pixlen virker mere eller mindre på samme måde. Du kan læse mere om det på facebook og googles hjemmesider.

Designet af din side er ret nice og virkelig overskueligt. Thumbs up for det, jeg er ikke i tvivl om der nok skal komme en del konverteringer her. Jeg havde dog nok smidt din Covid-19 besked i en top bar (google Top Bar plugin wordpress), så den ikke fylder så meget af din landingsside. Det tager ret lang tid at scrolle ned til selve indholdet på siden.

Jeg vil da undersøge det med popups og og pixel, det jo smart at de "hjælper" med salget, ved at finde ligheder.

LinkCentralen.dk:

Stien til billedet ved siden af smiley er forkert https://beerpongkopper.dk/vare/beer-pong-bord-m-oelmaerker/

 

Har jeg lagt mærke til, men den kommer af en eller anden grund selv når jeg vælgr at sætte en smiley :D

AnalyzeMe:

Hej Rasmus,

Jeg synes faktisk at det visuelle fungere rigtig godt :) Thumbs up  Yes

Der hvor du har "Denne webshop er endnu ikke åbnet, og ordre vil derfor ikke blive accepteret. Vi glæder os til at byde dig velkommen!" stående, ville jeg ændre så man i det mindste kan bruge din menu.

Jeg har også lige kørt din hjemmeside igennem vores gratis SEO værktøj på https://seoinsight.io/gratis-seo-tjek/ og har fundet en del ting du kan arbejde med i forhold til din side.

Du kan selv tage testen: Prøv vores gratis SEO værktøj

Håber du kunne bruge min feedback.

Fortsat god dag :)

De bedste hilsner

Dannie / SEO Insight

Uha ja, seo har jeg slet ikke kigget på endnu, men det skal der da klart tages et kig på. Designet er tænk som at det skal virke sådan lidt "lege tøjs agrigt" men stadig være professionelt, da det jo henviser til legeglade voksne.

Alt i alt, tak for jeres input Big Smile

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne, kvit og frit, lave en hackertest for dig - det kræver bare at jeg får din accept. Skriv til mig på albert@computernoerden eller en privatbesked her på siden, hvis du er interesseret.

Albert

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 26
Fra  Pressemeddelelse.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart ser billeder ud til at være optimerede, men de ser ikke ud til at være skalerede. Dvs. nogle billeder fylder 750x750 pixel, men stedet de vises skal kun bruge et på 187x187 pixel.

Får du det rettet, så giver det lidt bedre hastighed på hjemmesiden.

Held og lykke med den :-)

Udgiv en pressemeddelelse med tekst og logo - helt gratis.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)