Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg trække Adobe CC fra i mit firma?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg næsten udelukkende tjener penge på tolkning. Derudover har jeg også en interesse i grafik, illustration, web m.m På sigt vil jeg gerne lave opgaver i den dur over mit firma, men pt gør jeg det ikke. Foreløbig har jeg kun lavet logo og visitkort til mig selv.
Jeg har et Adobe CC (alle apps - 462 DKK ) abonnement, hvor jeg primært bruger Photoshop, InDesign og illustrator, mest privat og til foreningsarbejde. Dog bruger jeg Adobe Acrobat Pro meget i mit arbejde. 

Vil jeg kunne betale mit Adobe CC abonnement over mit firma, eller kræver det at alle programmer bruges til drift i mit firma? 
alternativt, ville jeg kunne trække den del fra der svarer til et Acrobat Pro abonnement fra (140 DKK)? 

På forhånd tak. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:28

for at kunne trække evt moms fra - så skal regning være til dit firma/CVR

Er regningen det så kan du trække den del du mener at kunne sandsynliggøre ordentligt bruges i firmaet fra - Jeg tror ikke nogen ville gø over du tog 140 kr fradrag for det med kopi af regningen hvis du kan sandsynliggøre det uanset hvad - men så uden moms hvis ikke regningen er til firmaet 
OM man normalt ville rode med det og bruge bogføringstid for at spare ca 60 kr i skat ved at kunne trække 140 kr fra - er nok en anden sag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:28

Hej John 

Tak for dit svar 👍 Jeg tror jeg venter med at rode med det til jeg evt senere bruger hele pakken i min virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)