Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan tjekke mit Wordpress site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skulle der være en af jer der havde lidt tid til overs og som kender noget til Wordpress og Divi ?

Problemet er at hver gang jeg ændre lidt på min forside så vises siden som IKKE MOBIL venlig.

Det skulle vel ikke være meningen at man ikke kan ændre på tekst og andet for at undgå dette.

Den skriver dette:

De klikbare elementer ligger for tæt

Indholdet er bredere end skærmen

De 3 sponsor bokse jeg har på min forside i højre side står lidt dumt på min mobil side.

Jeg vil gerne have dem til at stå vandret efter hianden når man ser websitet på sin mobil evt at de slet ikke vises der.

Jeg kan  tilbyde et fremhævet link eller sponsor link på forsiden som tak, evt lidt kontanter.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 10
Fra  MalerKanonen ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej LinkCentralen,


Send mig en privat besked? :) Bør være en smal sag, dét du efterspørger da?


Hilsen,
Bronco
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LinkCentralen.dk

Du beder om hjælp til det optiske, der må jeg melde pas. Derimod vil jeg meget gerne hjælpe dig med en anden aspekt af websites: hackertest.
Jeg kan lave en standard hackertest som kan afsløre om du har korrekt skjult brugernavne, om du har plugins som er markeret som "sårbare" eller "hackbare", og om sikkerheden i det hele taget er i orden. Jeg kan også lave en udvidet hackertest, der gennemgår hele dit website for mulige hacks, som f.eks. Cross Site Scripting. En sådan test, inkl. visse udbedringer (ikke alle "farlige" situationer bør eller kan udbedres uden at det går udover ydeevnen på din website). 
Jeg kan også hjælpe dig med at holde dit website opdateret 24/7, overvågning af sikkerheden og backup inden opdatering.

Sig til hvis du er interesseret, men stil dig selv spørgsmålet: har jeg råd til et hackerangreb? Wordpress er som udgangspunkt IKKE en sikker løsning, den skal gøres sikker!

Venlig hilsen

Albert van Harten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)