Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer du om at starte din egen virksomhed?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. May 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har målrette kontaktet folk som ikke kan eller vil svare mig. Og det er dem kritikken er rette til.

Du må undskylde hvis jeg har såret dine følelser og du føler dig trådt på. Men min "kritik" i min første besvarelse har så absolut intet med dig at gøre.

Jeg har lavet et opslag på siden uden respons. Jeg har søgt gamle opslag.
Men ingen svarer på det jeg konkret spørger om.

Så pak venligst den attitude væk,. ;) for det gider jeg simpelthen ikke høre på.
At du mener jeg kritisere er helt fint, men selvindsigt er en værdifuld ting at eje. at gøre antagelser om mig og hvad jeg foretager mig samt hvilken energi jeg har lagt i min søgning, uden belæg for dette.
Ja det er ikke et særlig intelligent kort at trække. Og lander dig en plads på samme niveau som du tydeligvis føler jeg er på.

Man må gerne snakke pænt til folk. Også online 👍

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler mig skam ikke trådt på - men glem alt om at belære mig hvad min attitude for det kommer du ikke ret langt med. Jeg gør kun antagelser om dig ud fra det du, skriver længere er den så ment ikke.  

Men jeg må jo endnu en gang konstatere at du ikke har søgt i de gamle debatter for som nævnt der vil du finde hvad du søger!!  Så måske du skulle starte med at læse på lektien.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 07:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Men jeg må jo endnu en gang konstatere at du ikke har søgt i de gamle debatter for som nævnt der vil du finde hvad du søger!!  Så måske du skulle starte med at læse på lektien.

Nemlig! Du finder sikker 426 forskellige threads med det samme indhold. Der kommer faktisk hver dag et ny. 

Ud af jeres beskrivelser og tilgang til emnet, bør I løbe skrigende væk.

Det er godt at have nogle drømme, men man skal også tænke rationel.

Tror I, at alle indkøber står i kø for at købe jeres produkter, hvor de ellers betaler 50 kr for en kjole? NEJ.

Har du over 200.000 til en markedsføring i opstartsfase? Hvordan vil du ellers sælge det og står på egne ben?

Kig på Løvernes hule og lær lidt om det, hvor svært det er. Ikke sådanne projekter blev skudt ned.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)