Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer du om at starte din egen virksomhed?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvor mange af jer går med en drøm om at starte sin egen virksomhed?

Hvis ja hvad vil du starte? og hvorfor har du ikke startet endnu :) 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen 
Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Jeg arbejder på at starte et brand op omkring noget slik, men det er begænset hvor meget jeg kan skrive om selve konceptet her på amino, da mit koncept ikke findes endnu. Min udfordring er at finde en fabrik der kan producere det jeg har behov for. Derudover mangler jeg investorer, men pt. skriver jeg forretnings plan, og håber jeg kan finde en investorer på nettet. Skriv gerne en mail til mig på: filipdantoft@gmail.com
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Filip,

Det lyder spændende! jeg smider dig en mail med det samme.

Tilmeldt 26. May 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg gør.
Jeg har et par forskellige ideer.
Men min store drøm er at få produceret mit eget tøj design. Og sælge via webshop samt til andre tøj butikker.

Jeg er ikke kommet videre fordi jeg ikke kan finde hoved og hale i leverandører og ingen kan svare mig på hvad man skal have klar når man kontakter dem og hvor man griber det hele an.


Derudover har jeg en drøm om en fysisk butik med salg af tøj til kvinder. Men igen, jeg aner ikke en dyt ift. Leverandører.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er i fuld sving med at kode TextReactor lige i øjeblikket. Det bliver en SMS Gateway man kan bruge til rigtigt mange ting - markedsføring, beskeder til kunder osv...

Der hvor jeg "sidder fast" med den er at jeg skal have til et ApS for at kunne starte den rigtigt op.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettyriis:
Jeg er ikke kommet videre fordi jeg ikke kan finde hoved og hale i leverandører og ingen kan svare mig på hvad man skal have klar når man kontakter dem og hvor man griber det hele an.

Selvfølgeligt er der nogen der ved noget om produktion, Så det er bare et spørgsmål om at finde den rette rådgivning - hvis du havde ulejliget dig med at søge i gamle debatter vil du blive meget klogere mht. hvordan du kunne gribe tingene an. 

Tilmeldt 26. May 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det har jeg såmænd også gjort.
Og tilgiv mig for at være ny til siden.
Jeg tror du skal tænke dig lidt om før du laver sådanne antagelser om andre mennesker.
Din besked er alt andet end konstruktiv.

Jeg har brugt utallige timer på videoer, og debatter for at finde frem til hvordan jeg griber det an. Så lad venligst være med at negligere al den tid jeg har ofret... Medmindre du kender mig personligt.
Tak :)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

1. Hvad vil jeg starte (roder lige pt. med noget bioinformatik/AI)

2. Hvorfor er jeg ikke startéd endnu? Det skyldes 2 ting.

1. Jeg har ïkke et produkt endnu.

2. Jeg er stadig fanget i Danmark og jeg har en moralsk forpligtelse til ikke at betale så meget som en krone i skat af mine selv tjente penge her i DK.

Edit I kan give mig så meget karma tæsk i har lyst til for at ville blive skatte flygtning men det ændrer ikke på at jeg har mine grunde.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at starte mit kola-eventyr.

Inden 2020 rinder ud, satser jeg på at have produceret de første paller dejlig forfriskende BRUUN KOLAér 

Til at starte med bliver det muligt at købe kolaen på de fineste caféer i Horsens :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bettyriis:
Jeg har brugt utallige timer på videoer, og debatter for at finde frem til hvordan jeg griber det an. Så lad venligst være med at negligere al den tid jeg har ofret... Medmindre du kender mig personligt.

Så har du dæleme brugt din tid dårligt ;-)

Jeg kan jo bare konstatere at du ikke er kommet videre, så min antagelse er jo nok ikke helt forkert - i øvrigt var det de gamle debatter her på Amino jeg anbefalede dig at søg i, for så ville du have fundet flere debatter hvor jeg anbefaler nogle rådgivere kan søge råd hos.  Så start med at læse på lektien frem for at bruge til på at kritisere folk.

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)