Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

verdens 4 rigeste kører i en gammel spand..

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at min holdning har ikke ændret sig...

Og så kom jeg til at tænke på at der i artiklen står at han ofte tager det offenlige - det vil sige at andre skal være med til at betale for hans transport selvom han er verdens 4 rigeste ... hmm
 
Hvis han ikke vil bruge hans penge, hvorfor så ikke give lidt til hans ansatte. De har sikkert fortjent det ...
 
 
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har det med bilen som så mange andre ting, man skal nyde at bruge dem.
Hver morgen jeg sætter mig ind i den, er der bare den der følelse. Når man starter motoren og bare ved at det bliver en fin dag.. Kan ikke sige andet end at det er en nydelse og selvom hun snart har gået 300.000 km.
Så jeg er meget glad for min peugeot 406 1,8 16V
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du hedder heller ikke Brian for ingenting gør du Men kan kun være enig, en bil skal passes og plejes som ens kæreste/kone, men lad aldrig konen kom i første række
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har det med bilen som så mange andre ting, man skal nyde at bruge dem. Hver morgen jeg sætter mig ind i den, er der bare den der følelse. Når man starter motoren og bare ved at det bliver en fin dag.. Kan ikke sige andet end at det er en nydelse og selvom hun snart har gået 300.000 km. Så jeg er meget glad for min peugeot 406 1,8 16V
 
Hej Brian,
Jeg er enig med dig - Det handler jo dybest set om hvor glad man er når man står ud af sengen om morgenen!
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det værste er squ da at køre med folk der bare ikke kender respekt på vejen, dem der altid tænder de lange lys lige før de passere en.
Hader også dem der skal ligge ude midt på vejen fordi der skulle jo helst ikke være nogen de overhaler dem, selvom de render 50 km/t på a landevej.. :/
Men de værste er de sælgere der bare hænge i røven på en


Jeg kører ikke stærk men gider squ inte spilde min tid på skildpadderne
Side 5 ud af 5 (45 indlæg)