Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vareprøver fra kinesisk leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er igang med at etablere virksomhed for første gang. I den forbindelse er jeg i kontakt med en fabrik i Kina, som gerne vil producere mine produkter, men før jeg lægger en stor odre, vil jeg selvfølgelig gerne teste varerne først. Fabrikken vil gerne sende mig nogle gratis varerprøver, og de spørger efter mit "UPS delivery account number", som skal bruges til at sende produkterne. Problemet er bare, at jeg ikke umiddelbart kan finde et nummer under min profil hos UPS, og den generelle kundeservice hos UPS ved heller ikke, hvad der er tale om. Er der nogle der ved hvad dette "UPS delivery account number" er? Confused

Tak på forhånd!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket! 

mht. vareprøverne så er jeg godt klar over, at der løbes en risiko i og med, at de nok sender mig produkter af perfekt karakter. Dog er alt produceret på deres egen fabrik, hvor de har investeret i egne maskiner, som står for hele produktionen. Umiddelbart tænker jeg, at dette sikrer at kvaliteten er ret ensformig. Dog ser jeg ikke rigtigt andre muligheder, da fabrikken kun sælger b2b og der ikke er andre måder at erhverve sig deres produkt på end direkte kontakt med fabrikken.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en fordel hvis du er stensikker på det er selve producenten og ikke en der udgiver sig for at være det. Vil man lave større forretninger med Kina vil man ofte med fordel flyve der ud og holde møder  - men med corona vil du måske ikke så let kunne det her og nu

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)