Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hobby

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker.

Mht til fornuftig listepris af print på t shirt hvad kan man tillade at tage hos folk?

Eller hvis jeg må spørge, hvad tog du af pris?
Husk kun ren hobby.

Risedk
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har kun brugt det inhouse, dels til dekorering med vinyl stickers, dels til firmatøj når vi har været til events og lign.

Kostprisen for folie til et lille logo på brystet i en enkelt farve er ikke mere end nogle kroner, men tiden der går med det løber hurtigt op.

Hvis man laver større mere komplicerede ting som f.eks. reklamer/logoer på sider af biler kan man nok godt tjene lidt der.

Med t-shirts er det nok mest et godt design som folk vil betale ekstra for eller noget personligt, og denne teknik er god til enkelt styks, så det kunne være et sted at fokusere.

Hvis en t-shirt er super fed, vil folk måske godt betale 200,- for den, og hvis selve t-shirten koster 55,- for en fornuftig kvalitet, og så måske 10-20,- for vinyl, kan man måske godt få det til at løbe rundt.

/Thomas
Tilmeldt 19. Feb 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak.
Synes jeg bliver lidt klogere på emnet.
Tilmeldt 19. Feb 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Har nu fået tilbudt en silhouette cameo til 1000kr.
Ved ikke hvor gammel den er.

Sælgeren siger at der skal bruges 3m lim non permanent.

Er det en god maskine til mit behov og hvad er det der lim for noget?

Hilsen
Risedk
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke erfaring med den model, men jeg mener det er noget med at man kan bruge et særligt skæreunderlag, som man monterer f.eks. papir på, hvis man gerne vil skære former ud i det. Når man skærer hele vejen igennem sit materiale, skal der være noget, der kan holde sammen på det mens det skæres.

Normalt når man skærer strygefolie ud, så skærer man kun halvt igennem, så det kun er selve folien man skærer ud, og ikke den backerfilm det sidder på. Backerfilmen holder så sammen på det hele mens der skæres og når det monteres på tøjet efter at man har pillet alt det, der IKKE skal med af.

Jeg tror det er en fin maskine. Lidt lige som Cricut, så kan den også arbejde i andre materialer, netop med hjælp fra skæreunderlaget og montering med ikke permanent lim.

/Thomas
Tilmeldt 19. Feb 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker igen.
Er den billig i drift tænker du?
Jeg har en idé om man bruger meget lim og det er det der koster i enden og måske derfor hun vil sælge?

Hilsen risedk
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror måske godt den kan bruges til stryge folie uden den lim, men der skal du nok checke manualen, youtube eller lign.

Men selv hvis der skulle lidt lim på, er det nok ikke en formue det koster... det er vel bare lige et par sprøjt med en spraydåse, og der sidder nok nogle rester på underlaget til næste gang man skal bruge det.

Den primære driftomkostning vil nok være din tid (sikkert den største), så blanke t-shirts og dernæst folien.

/Thomas
Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt gode ting om textprint.dk og de kan vidst også hjælpe dig igang!

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)