Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktdesing + prototyping i Asien?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Vi er to drenge der sidder med en idé til et produkt, nærmere bestemt en vandtæt cykelkurv med låg. Vi vil gerne have konkretiseret med en designer med henblik på at få sat det i produktion - hertil søger vi en som kan udarbejde en 3d designfil og på sigt en, som kan formidle designet til en producent evt. i Kina, som kan lave en prototype og på sigt en større produktion.
Vi havde tænkt at cykelkurvsmodellen skulle bære præg af et minimalistisk skandinavisk look bestående af vandtætte og bæredygtige materialer. Det vil sige at den ikke skal laves af plast men af et stærkt, vandtæt og holdbart materiale.

Vi har ingen tidligere erfaring med denne type projekter, hvorfor alle forslag modtages med stor taknemmelighed.

Tak på forhånd!

De bedste hilsener

Gustav og Joakim




Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om i skal have fat i et outsourcingfirma og dertilhørende pengepung. hvis jeg var jer ville jeg selv sætte mig mere ind i det. Finde en designer som også kan tegne det i 3D og med den tegning ville jeg så selv kontakte fabrikker i østen eller østeuropa

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gustav og Joakim,

Prøv eventuelt og kig på det her link hvor i kan finde 3d programmer som er gratis og måske kan hjælpe jer med at lave nogle skitser til jeres cykelkurv :) 
https://3dprinterinfo.dk/5-gratis-3d-printer-software/

Derudover hvis i skal have skaffet kontakt til producenter i Europa eller Østen så kan jeg godt hjælp med den del :)

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Østerbro
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Undskyld det meget sene svar. Der har været travlt på studiefronten og jeg selv har været på udvekslingen, så vi har måtte sætte vores cykelkurv på pause.

Nu er vi tilbage igen og er klar til at kigge videre på vores ide og forhåbentlig udfolde den.

Derfor vil vi meget gerne takke pænt ja tak til dit tilbud. Vi vil super gerne have hjælp til at skabe kontakt til producenter i Europa og/eller Østen. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Joachim og Gustav

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Joachim og Gustav,

Det er helt i orden, bedre sent end aldrig er det ikke det man siger ;) 

Cool, jamen smid mig gerne en pb så kan vi lige arrangere et telefonmøde om hvordan vi kommer videre herfra.

Med venlig hilsen

Mathias

Fra Østerbro
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Det vil vi gøre. :)

Med venlig hilsen

Joachim og Gustav

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)