Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man være opmærksom på, hvis man gerne vil opstarte en dropshipping virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har i tankerne, om at starte en dropshipping virksomhed, derfor vil jeg hører om gode råd og hvad jeg skal være opmærksom på under processen. har læst mig lidt frem til at det ikke er helt nemt at starte sådan en virksomhed i Danmark. 

Tak på forhånd.

Tobias :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er jo nok først og fremmest med at finde ud af, om du kan få varer som du kan sælge med fortjeneste, i konkurrence med zalando, amazon, coolshop og masser af andre sider, der selv køber ind med rabat i store mængder og sender fra dag til dag - og om du kan finde god måde at håndtere returvarer, som kan være op til 30-40%

Du kan læse om dropshipping generelt her http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som John siger, så skal du ud og snakke med nogle virksomheder og få lavet en aftale, du kan evt. tage fat i en mindre virksomhed, og forklar om fordelen ved at du dropshipper igennem dem, det kan f.eks være at jo mere de sælger, jo mere kan de købe ind, og til en billigere pris f.eks.

Har du derimod besluttet du vil dropshippe igennem f.eks oberlo, som kører med kinesiske produkter, så skal du huske at du skal have fat i import tilladelse.

Jeg har selv gjort det første, og fået lavet en aftale deer fungere godt for os begge, så hans lager forhåbenligt kan få et hurtigt flow, så der kan bestilles mere hjem, til billigere pris.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)