Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt forskellige spørgsmål mht. plakater

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg er ved at nå til vejs ende mht opstart af webshop hvor der bliver solgt plakater og wallstickers, men mangler lige nogle få ting som jeg håber I kan hjælpe med.

Hvad pakker I jeres plakater med, når det skal afsendes til kunden? Bare almindelige rør, selvom de vidst er blevet lidt halv dyre at sende afsted. Eller burde jeg smide røret ned i en firkantet paprørskasse? Skal der bruges papir til at beskytte plakater når den rulles sammen og skal ned i røret?

Hvilket selskab vil i anbefale at bruge til at sende bestillingerne til kunderne?

Og kan i anbefale nogen gode, men også forholdsvist billige, til indkøb af rammer?

 

Håber I kan hjælpe:)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, tror du får svært ved at få hjælp fra dine konkurrenter, men tænker du skal tage fat i et par transportører og høre hvad de anbefaler.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos BR Offset tilbyder vi dropshipping af plakater for en masse plakat-webshops.

Vi ruller plakaterne i silkepapir for ekstra beskyttelse af både papiret og trykket. Når de er rullet, ryger de i et rør som ryger i en lækker firkantet kasse (den ekstra kasse er dels pga. den ekstra fragtpris ved forsendelse i rør, men også fordi vi har erfaret at fragtfirmaerne ikke behandler pakkerne særlig godt, så derfor er ekstra beskyttelse nødvendigt).

Vi bruger primært GLS til vores forsendelser, men til tider også PostNord - alt efter kundens ønske.

Du kan lave en aftale med Hoei om rammer.

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)