Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan strømliner jeg billeder med forskellig størrelse på den letteste måde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en herinde som har erfaring med f.eks. webshop med billeder fra mange brands eller ligende, så kan du måske hjælpe mig:

Jeg skal lægge billeder ind i et indeks på en Wordpress Blog, som er fra 50 forskellige brands og derved 50 forskellige slags billeder og størrelser.

Jeg ønsker (selvfølgelig) et strømlinet look hvor alle billederne fremstår lige store på min oversigt på bloggen. Når nu det drejer sig om en stor mængde billeder, hvad er så den letteste måde at gøre det på?

Billederne fremstår ret små på bloggen, så de behøver ikkevære særlig stor opløsning.

På forhånd tak!

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til en blog, kan du bare beskære billederne direkte inde i Wordpress. Det er nok den nemmeste måde at gøre det på.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en WP blog med et købt tema. Deri har jeg fået lavet et indeks i et childtema, for ikke at komme til at ændre temaet. Childtemaet er sat op så indekset kan tilgås via forsiden på bloggen og ligner ti forveksling et opskriftindeks, hvor man kan søge efter modebrands, fremfor opskrifter. 

Jeg vidst ikke man kunne det, det må jeg prøve. Tak. 

Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har investeret i Photoshop, og der har vi oprettet actions, der kan gøre lige præcis det inde du oploader dien billeder.

De bliver så beskået automatisk, og resized i det rette format inden det gemmes.

 

Mvh Kenneth

Indehaver af https://Ginbutikken.dk hvor jeg sælger kvalitets gin som du ikke lige finder nede i brugsen eller i bilka

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)