Facebook - Virker det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 482
Henrik Fra  Happykids Skrevet 08-02-2020 kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Søger lidt erfaring med Facebook her. Med udgangen af denne mdr. udløber min nuværende marketingsaftale og jeg tænker at det evt. er tid til at afprøve noget nyt. Evt. Facebook, men er i tvivl om der overhovedet er noget at hente der? (Kan lige sige at jeg sælger børnemøbler, babyudstyr mv.) 

Er der andre her, som har erfaring med markedsføring på Facebook? Og som vil give et Like/dislike til det? Og hvis nogle skulle have lyst, tager jeg gerne i mod anbefalinger til hvem man evt. bruger til at stå for ens FaceBook markedsføring eller om folk selv står for det?

VH

Pete45

Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1726
Mickey Fra  ITAlarm.dk Skrevet 08-02-2020 kl. 09:40

Hvis det gøres rigtigt, kan det være uhyre effektivt. Både til fastholdelse, remarketing og mer-/gensalg.

Og din målgruppe er umiddelbart flot repræsenteret på Facebook og Linkedin

VHF-Guiden.dk - Din guide til valg af VHF radio og en masse om VHF/SRC Certifikat

Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1726
Mickey Fra  ITAlarm.dk Skrevet 08-02-2020 kl. 09:42

VHF-Guiden.dk - Din guide til valg af VHF radio og en masse om VHF/SRC Certifikat

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jan 20
Indlæg ialt: 17
Claus Ømand Fra  W360 Skrevet 09-02-2020 kl. 17:23

Henrik det kommer virkelig meget an på hvor meget tid du har til at sætte dig ind i Facebook annoncering

Hvis du har god tid så findes der et HAV af youtube videoer, blogs etc. som faktisk kaster en del guldkorn af. 

Jeg har været med til at vækste webshops med flere 100% på ret kort tid. Det krævede naturligvis at vi spillede på flere kanaler men når det spiller og man rammer målgruppen og indholdet sidder i skabet så kan man virkelig vækste. 

Bare vær klar over at alle led skal spille sammen. Jeg har set webshops der lagde sig ned pga. trafik fra kampanger på facebook ikke lige var blevet videreformidlet til serverfolkene og så døde den.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 33
Mette Fra  Koala Media Skrevet 11-02-2020 kl. 09:25
Helt sikkert rigtig effektivt, hvis det bliver opsat korrekt!

Man kan ramme rigtig mange og specifikke målgrupper.

Så jeg vil helt bestemt anbefale det.

Grafiker på Koala Media!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere