Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man webshop om til fysisk butik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en webshop i woo + e-conomic. Vi har en betalingsgateway der tilbyder virtuel kortterminal og så har vi MP. Hvis vi gerne vil sælge vores varer på messer mv, er der da nogen der har gode råd og konkrete input til hvordan vi nemmest får varerne ‘gennem kassen’...? 

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere måder st gøre det på.

Jeg gjorde det at de varer jeg havde med på en messe, fjernede jeg fra varelageret i webshoppen.

Til selve messen brugte jeg iZettle til at tage imod betalinger. Det hele bogførte jeg da jeg kom hjem, hvor jeg også opdaterede webshoppen varelager med de varer som ikke blev solgt.

Det er helt sikkert nok en nemmere måde at gøre det på, men for mig virkede det fint.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas. Mange tak for input. Fik dine messekunder så en kvittering med? Hvordan gjorde du i så fald det? Var der nogen grund til at izettle ‘vandt’ over fx mobilepay?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

flexy:

Hej Andreas. Mange tak for input. Fik dine messekunder så en kvittering med? Hvordan gjorde du i så fald det? Var der nogen grund til at izettle ‘vandt’ over fx mobilepay?

Med iZettle kan du vælge mellem kvittering på email eller SMS, ellers kan du købe en bon printer oveni. Og så kan du self. også skrive i hånden, selvom det er ret upraktisk og uprofessionelt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)