Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af nameservers for domæne hostet andetsteds end webhotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har et domæne som er købt hos godaddy jeg nu ønsker at hoste hos unoeuro.
Jeg har prøvet at søge på det og har læst det er muligt at ændre nameservers således at det skulle være muligt og har også fundet en del guides som viser hvordan dette ændres, hvilket jeg så har gjort hos godaddy.
Nu er spørgsmålet bare hvordan jeg "modtager" domænet hos unoeuro, jeg har simpelthen ikke kunne google mig frem til en forklaring af dette og kender heller ikke den rigtige terminologi så ville høre om der er nogle her som kan pege mig i den rigtige retning?
Et opfølgende spørsmål er hvordan ved unoeuro at jeg ejer domænet eftersom nameserver ændringen hos godaddy jo blot har været til det for unoeuro universelle ns1 . unoeuro . com der jo ikke indeholder nogen information om "ejeren"?

Kort sagt er det jeg ønsker at kunne oprette og hoste wordpress osv. hos mit allerede eksisterende webhotel hos unoeuro for domænet.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i UnoEuros support for at finde ud af hvordan du skal registrere dit nye domæne hos dem. Jeg går ud fra du allerede har en konto der, så burde det bare være lige at skrive og spørge dem ad. 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare ind på Unoeuro og bestille overførsel af domænet til din konto.

Hvis du iukke har en konto allerede, så start på deres forside og indtast dit domænenavn.
Du vil få et svar om at det er optaget, og så kan du vælge at flytte det til UnoEuro.

Herefter kan du bare følge processen og oprette webhotel mm.

Hvis du allerede har et webhotel ho sdem, så tilføjer du et nyt domæne under menuen "website".

Hvis det er et internationalt domæne skal du nok regne med at betale 70-80 kroner for at få det overført.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ind og flyt domænet til Unoeuro, så du kan styre alt der. Så slipper du for Godaddy's system.

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Tilmeldt 29. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er lykkedes mig nu med den fremgangsmåde du beskriver :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)