Jeg er sgu stolt af mig selv at jeg på et år har opbygget en virksomhed der laver penge, og at jeg har formået at opbygge en webshop som ihvertfald efter egen mening ser rigtigt godt ud. |
Super
Jeg er sgu stolt af mig selv at jeg på et år har opbygget en virksomhed der laver penge, og at jeg har formået at opbygge en webshop som ihvertfald efter egen mening ser rigtigt godt ud. |
Det er rigtigt godt gået, der er så mange der laver "hobby shops" uden fokus på at lave penge men bare overleve udgifterne. God vind også fremover og må din shop vokse sig rigtig stor. |
|
TIL LYKKE !!! Det er SÅ dejligt at høre om dem, det lykkes for... Jeg ønsker dig en fortsat opadgående kurve - og god vind i sejlene... Hilsen Adsbøl |
Find dig selv på YourLifeGuide.dk
Godt gået, Hvejsel!
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tillykke med siden - det ser godt ud. Super fed og fængende reklame i Kommerciel omkring jeres opstart i øvrigt - lidt "men don't wanna look at naked men"-agtig - god vinkel. Held og lykke fremover /LC |