Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er gået i stå 😔

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået en fantastisk ide ( synes jeg selv)

Jeg vil oprette en hjemmeside, hvor jeg formidler kontakt mellem mennesker.
De skal selv lægge billeder og tekst under katagorier, jeg har oprettet og der skal være nogle artikler fra mig.
Servicen skal være gratis, men håber på, jeg med tiden kan tjene på reklame.
Så når der skal ikke være salg, skal jeg så reg. Mig med et CVR nr. ?
jeg er virkelig grøn på dette felt og er ikke det store computer haj.
Jeg skal have en hjemmeside og det er min store hovedpine nu. Jeg har læst og læst og jo mere jeg læser, jo dummer føler, jeg mig.
Fatter ikke halvdelen af, de tekniske ord, de skriver.
Please, fortæl mig, der findes en hjemmeside, der ikke koster en million og som almindelige mennesker kan finde ud af.
Er der andet, jeg skal være obs på?
På forhånd 1000 tak.
Vh. Isabel.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

At få en hjemmeside op at køre med et standard design kostet intet - det der koster er selve hostning af hjemmeside (den skal jo have et sted at være).

Hvis du bare laver en hjemmeside andre kan bruge uden at betale så skal du ikke have CVR nr.

Tilmeldt 1. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.
Det er vist noget, jeg skal læse mere om.
Er der nogle hjemmesider, du vil anbefale?
Gerne nogle med skabelon men også med frihed til layout ?
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv https://bricksite.dk/ det er meget nemt at finde ud af og koster måske lidt mere med hosting end hvis du f.eks vælger at sætte en Wordpress op. 

Jeg er da heller ikke en haj til det men kan da lidt.

Jeg vil da godt hjælpe dig med at sætte lidt af det op så kan du tage resten selv.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 1. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.
Jeg har været inde og kigge på den ( og en million andre) så fedt at få anbefalet noget 👍
Så bare for at være sikker, dette er en hjemmeside og hosting ( mod ekstra betaling)
Så hvis jeg begynder der, så burde jeg få det hele op og køre.
Hold op, jeg har meget at lære, så fedt med noget brugbart respons.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep det er et kæmpe område. Selve efter 22 år i branchen så lærer jeg noget løbende :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

15% rabatkode på Premium.
Brug koden BRICK-15-FACEBOOK

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det svære er faktisk ikke at få lavet en hjemmeside - det er at få lavet den forretning du drømmer om. Nu kender jeg ikke dit emne, men det er sindssygt hårdt arbejde at banke et site op til at du får trafik nok til at kunne tjene noget på blot reklamer. Især i det danske sprogområde. Men i fx det engelske så har du selvfølgelig et større marked men også flere konkurrenter.

Hvorom alting er, du har en drøm - og den skal du selvfølgelig gå efter. Men hvad er det du vil skrive om på dit website - og har du skrevet noget af det? Eller er du allerede begyndt at blive svimmel af alt det tekniske? Hvis det sidste er tilfældet så tag en pause og skriv noget mere, af det indhold du brænder for. Lad som om du er ved at skrive en bog, fx, så ender du måske også med et produkt du faktisk kan sælge.

Har skrevet en artikel om hvordan man planlægger sin hjemmeside, men den handler egentlig ligeså meget om hvordan man planlægger sin forretning generelt. Måske kan den hjælpe med at inspirere din videre planlægning:

https://wordpressvaerkstedet.dk/hvordan-planlaegge-hjemmeside/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jan 20
Indlæg ialt: 26
Fra  W360 Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Opret et gratis website enten på https://wordpress.com/ eller https://launch.joomla.org/ og find ud af hvilken platform der er nemmest for dig at bruge. 

De er begge gratis og tager kun et par klik at komme igang med. 

Hvis det så viser sig at du kan lide den ene eller den anden så kan du efterfølgende oprette din helt egen. 

W360 er et marketing service bureau indenfor ✅ design ✅ programmering og ✅ marketing. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også klart anbefale WordPress.com, der er masser af temaer og det er nemt at gå igang!

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)