Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min FB annonce konto er blevet lukket, uden mulighed for reaktivering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

I november blev min fb annoncekonto hacket og brugt til ulovlig annoncering. Dette fik fb stoppet.
Sidenhen har jeg løbende været i kontakt med fb annonceteam i forsøg på at få reaktiveret min konto.
I perioden fra nov til nu har fb af flere omgange kort åbnet min konto igen og jeg har derfor haft mulighed for at slette alle de annoncer der er blevet lavet uden min tilladelse. Ligeledes har jeg opdatere betalingskort, men så snart jeg har forsøgte at starte mine gamle annoncer op, som alle ellers har kørt helt upåklageligt inden kontoen blev hacket, så lukker de min konto igen. Og den sidste besked jeg har modtaget fra fb er, at min kontoen nu er lukket uden muligfor at åben den igen.
Jeg har forsøgt at genåbne min sag. Jeg kan se fb har åbnet den, men der kommer ingen svar.

Jeg kan heller ikke få lov til at administrere annoncer fra andres konti.
Min forretning er ret afhængig af fb-annoncer. What to do?
På forhånd tak for hjælpen.
Julie
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når de skriver du ikke kan få genåbnet din konto er løbet kørt. Årsagen er sikkert at du gentagne gange har genaktiveret annoncer, som ikke har overholdt facebook regler.

Eneste mulighed er forfra med en ny konto, og så må du sætte dig bedre ind i facebook regler, så det ikke sker igen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)