Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørenhed - T-shirt produktion m.m.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Min hustru og jeg går med planer om et lille velgørende projekt. Min hustru er rigtig god til at tegne, male, m.m. Vi overvejer at få produceret nogle t-shirts i høj kvalitet med et print på lavet af min hustru samt et citat. Overskuddet fra det enkelte projekt går til det verdensmål som den enkelte produktion tager udgangspunkt i. Dette var en kort beskrivelse af projektet, her kommer mine spørgsmål.

1) Vi skal finde en producent af bambus T-shirts i høj kvalitet til så lave omkostninger om muligt. T-shirtsne skal helst være økologiske og FSC certificerede. Er der nogle der kender til sådanne producenter eller har et forslag til hvordan vi kommer i kontakt med en producent.

2) Når den rigtige T-shirt er fundet skal vi have lavet print af billede, citat og evt. certifikater. Her modtager vi også meget gerne gode råd til virksomheder der er dygtige og kan hjælpe med dette til en fair pris.

Jeg håber der en venlig sjæl eller to der kan give os lidt hjælp da vi ikke er erfarne i tøjbranchen.

På forhånd tak!

Mvh. John.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger ikke om skat  - men du kan ikke som udgangspunkt bare give et overskud til velgørenhed. Det er dels krav om det skal være til skattegodkendte foreninger/formål - dels grænser for hvor stor en del du må donere med fradrag

Da det sikkert ikke er tanken at skulle beskattes af overskud inden du kan donere, må du tænke det med ind i planen http://johnhannover.blogspot.dk/2016/11/fradrag-velgrenhed.html 

Endeligt skal du tænke ind, hvordan du vil sikre dine kunder, at du faktisk overhovedet giver noget til velgørenhed-  det er ofte forudsætning for at nogen fænger på tanken

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)