Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elgiganten medarbejder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften folkens,

Er der nogen herinde der arbejder eller kender nogen som arbejder i Elgiganten i Vejle - Jeg har sendt flere ansøgninger til Elgiganten. Men jeg får aldrig svar på mine ansøgninger.

- Så nu vil jeg prøve at gå en anden vej og se om jeg kunne på en eller anden måde få en henvisning af en som kender en, som kender eller blot selv arbejder der.

Jeg har stort brændende ønske om at arbejde indenfor salg af forbruger elektronik - Jeg håber der er en der kan hjælpe her.

I ønskes alle sammen en god aften

Mange hilsner 

Andreas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ringer du ikke til dem om spørger om de har modtaget din ansøgning?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt smut forbi dem og spørg efter butikschefen.

Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - Dette er prøvet og får bare besked på at sende en ansøgning online. Man kan ikke engang aflevere en ansøgning i butikken mere. Det hele skal foregå online

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Ditlev:
Dette er prøvet og får bare besked på at sende en ansøgning online

Hvad har du prøvet, at spørge hvorfor de ikke svare på din ansøgning ? 

Måske kan du ikke aflevere en afsøgning i butikken, men du kan jo altid tage en snak med butikschefen, aflevere en ansøgning til ham, med den forklar at de åbenbart ikke gider svare dine elektroniske ansøgninger.

Tilmeldt 27. Jan 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har forsøgt flere gange og fortsat ikke får svar. Så er det sandsynligvis deres måde at fortælle dig, at de ikke er interesseret.
Du vil ikke få noget ud af, at spørge hvorfor de ikke svarer osv. Det vil blot opbygge 'negativ energi'.

Er der nogle mindre virksomheder, der har med elektronik at gøre? Prøv at tage kontakt til dem. Det er mindre, mere personligt og du vil få lov til mere. Evt. foreslå at arbejde gratis, så de kan se dig an. På den måde opbygger du netværk, erfaring mm. Senere hen, vil du stå stærkere ift. dit ønske om at arbejde med elektronik.
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kunne du også opsætte din egen DS store på internettet med elektronik produkter.

DS = Drop Shipping by the way

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg har igennem en årrække arbejdet i Elgiganten - senest på hovedkontoret i København.

Når de søger helt nye folk, så spørger de først og fremmest deres egne medarbejdere om de kender nogen. De vil allerhelst have folk, der er anbefalet af andre.

Hvis det ikke kan lade sig gøre, så laves der et jobopslag online og der skal meget til, for at komme igennem nåleøjet dér. Ansøgningerne opdeles i 3 grupper, hvor den første gruppe umiddelbart afvises. Så er der kun "måske egnet" og "egnet" tilbage. Det sker næsten aldrig, at en "måske egnet" kandidat ender med et job. Du skal altså kvalificere dig første gang for nogensinde at have en chance.

Hvis du så ofte ikke er lykkedes med at komme igennem til at få en samtale, så er det virkelig op af bakke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)