Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt med en gut der kan fremstille små emner i små serier i Messing/Guld etc.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger kontakt til en dygtig håndværker / lille fabrik der kan hjælpe med at fremstille emner til taskeproduktion i fx. poleret messing.

Det meste af det der findes på markedet skal importeres fra udlandet og det udvalg der findes på markedet af de produkter jeg søger er ikke noget af råbe hurra for.

Jeg producere selv tasker / punge/ bælter mm. men jeg savner noget godt design og har nogle ideer til produkter, jeg selv kan sælge i min webshop og til andre indenfor branchen.

Det drejer sig om. f.ex. D-ringe med hængsel så det kan bruges som hanke holder på en taske.

Det vil i første omgang dreje sig om prøver og meget små antal jeg er i stand til at bestille.

Men ting kan jo vokse. ( vist set før)

Med venlig hilsen

Kim

www.læderprojektet.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg dit lokale FABLAB og snak med dem for at kunne lege med maskiner.

Enhver metalvarefabrik kan bearbejde messing. emachineshop.com er et sted hvor du kan designe selv og få priser lige med det samme. De er langt billigere end noget jeg nogensinde har fået produceret i Danmark, men det er besværligt at det er designet i deres egen application, men de kan alle processer og priserne når du laver serier er rørende billige.

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker! Det vil jeg prøve at kigge nærmere på. med venlig hilsen Kim

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jul-Hansen:

Takker! Det vil jeg prøve at kigge nærmere på. med venlig hilsen Kim

Du kan også prøve imaterialise eller shapeways der kan 3D printe unikke ting til dig i messing, sølv, guld....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)