Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd og vejledning til at udgive min bog, på den bedst mulige måde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen og tak for de mange gode råd ind til videre på det andre opslag. 

Hvis jeg står med en helt færdig bog, hvor alt er klaret også forside.  Hvor kan jeg få mest ud af min bog? Hvilke former for bøger sælger bedst? Elektronisk,  E-bog, fysisk bog, paperback eller hardback? Eller forlag? Jeg ønsker at så mange som muligt får muligheden for at læse den her bog. Hvad og hvordan gør jeg det på den bedst mulige måde? 

På forhånd tusind tak for i giver jer tid til at svare.  God dag. M.v.h sc1990

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Best sælger fysisk bog samt e-bog -begge dele sammen. Om hardback eller paperback synes jeg mest handler om hvorvidt man mener det er en gemmebog til bogreolen og kommende generationer så hardcover betaler sig - ellers vil det nok nedsætte salget lidt grundet prisen

Ebog kan der sikkert være delte meninger om - e-pub til boglæser app - eller PDF så i princip kan læses på alt uden videre. Begge dele er jo også muligt som frit valg

Forlag - jamen gyldendal og politiken er da fine navne, men det er nu nok mere et forhandlingsspørgsmål og - om du vælger print on demand - eller magter at få et forlag til at sige DEN TAGER vi og udgiver og betaler xxx

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)