Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Special madras til folk med lænd og rygproblemer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Herinde..

Jeg har en ide jeg har rodet med, de sidste 3år.

Det startede med at jeg hørte, at min svigermor. Som er blevet opereret i ryggen 2 gange for diskusprolaps. Havde fundet en "plade" at ligge under hende topmadras; hvilket gjorde at hun kunne sove igen om natten. Det synes jeg var lidt spøjst´.. Men også noget jeg med det sammen begyndte at udvikle på, da der jo er mange med lænd og ryk rygproblemer. Hun har Nu sovet på en del forskellige konstellationer og vi er i samarbejde med en fysioterapeut og andre der har prøvet den, nu kommet frem til et godt produkt.

I den ene løsning jeg har lavet, er der indlagt en specialudformet "plast-plade" sat fast med velcro, i en tynd topmadras med jeg har indkøbt til formålet. Må jeg gerne købe en f.eks. dreamzone topmadras og så sælge den videre sammen med en plade jeg har lavet og sælge det som mit produkt, uden der er nogen problemer i det? -eller skal jeg også lave den del (madras) selv fra bunden?


Håber det giver mening...


På forhånd Tak




Dpr.. :)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgeligt må du det. Men hvis du laver ændringer på den, må du ikke længere sælge den under dette navn.

Men problematikken er lidt mere omfattende, det er umuligt at fremstille noget, som vil hjælpe alle med de problemer.

Ligesom soleindlæg - de skal individuel tilpasses.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)