Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med abonnements salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger jeres erfaring med at sælge produkter via abonnement.

Hvilken løsning har i valgt?

Som det er nu har jeg lavet en shop i Shopify og havde egentlig lagt mig på Bold Subscription App til at løse den del.

Nu giver det problemer ifht betalingsløsning, hvor det umiddelbart ikke kan fungere sammen.

Jeg bliver så anbefalet Woocommerce og Woocommerce Subscription, men det vil betyde st jeg skal lave ny shop igen igen (er pt i luften med min shop hos Wix)

Jeg skal helst gå i luften om maks 14 dage, så begynder at blive lidt fortvivlet i det her.

Hilfe!

Vil lige tilføje at jeg ikke har penge i budgettet il at betale mig fra en udvikler og kan ikke selv kode

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda,

Jeg kender ikke Bold Subscription App til Shopfify specifikt selv, men Woocommerce og Woocommerce Subscriptions har jeg erfaring med.

Hvis du kun har 14 dage og "ikke kan kode" så tror jeg det er lige lovligt ambitiøst at prøve og nå at bygge en Woocommerce shop med Woocommerce Subscriptions.
Jeg ville godt kunne gøre det og det ville flere andre herinde sikkert også, men mange af os har også arbejdet med Wordpress siden det var i beta.

Dernæst, hvis du ønsker at sætte en abonnementstjeneste i luften så vil jeg mene at en god testperiode på i hvert fald et par måneder er kritisk vigtigt ifht. at sørge for at du selv har styr på hele processen samt har fået fjernet de værste børnesygdomme.

Jeg ville i hvert fald ikke have lyst til selv at begynde og tage folks penge på abonnement med mindre jeg havde helt styr på mit setup selv.

Hvilken betalingsløsning er det du ikke kan få til at fungere sammen med Bold Subscription App?
Umiddelbart ser det ud til at de både understøtter Stripe samt Quickpay hvilket begge er løsninger der fint fungerer her i DK, https://support.boldcommerce.com/hc/en-us/articles/210732426-Supported-Payment-Gateways-in-Bold-Subscriptions

Hvis jeg var dig ville jeg tage og snakke med Pensopay som har en god Quickpay integration, de er altid flinke og hjælpsomme og kan måske hjælpe dig videre.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt WooCommerce Subscriptions og Memberships til mange shops - det fungerer ret godt.
Men jeg er udvikler og kunne løse de problemer der kom på disse shops.

Det lyder næsten uopnåeligt, på 14 dage, at sætte sig ind i WordPress, WooCommerce, Subscriptions og betalingsløsning selv.
Det kommer selvfølgelig helt an på hvor hård du er til det :-)

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget med 3D sikkerhed på betaling der gør at det ikke kan fungere sammen.

Jeg har så snakket med Reepay hvor jeg kan køre abonnementsløsning hos dem som hostingside, men så skal jeg kode link til dem i en knap og det ved jeg jo altså ikke hvordan man gør 😔

Jeg kan i princippet godt vente til april med at starte ud, men ville gerne kunne sende første gang i marts 

Jeg er på ingen måde hård til det her, men tør næsten ikke tænkte på hvad det ville koste at betale mig fra.

Så prøver så godt jeg kan selv...

Tilmeldt 3. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke hård til det :-/ 

Var vildt glad for Wix da det var virkelig bruger venligt og det var fint til filsalg.

Hvad koster det ca at få lavet en fungerende shop med filsalg og abonnement i woocommerce?

Jeg har ikke så mange varer, så det er et ret simpelt setup jeg har brug for

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)