Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate klik på links

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

har en affiliate side.

google analytics kan jeg se hvor mange der besøger de forskellige sider og hos affiliate netværket kan jeg se om evt. klik har genereret salg, men hvor er det jeg ser, hvor mange jeg har sendt afsted til de forskellige butikker. altså hvor mange der klikker på mine "køb her" knapper?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm nu bruger jeg wordpress.

jeg kan se ideen og jeg har installeres google analytics plug in på min wordpress side, men under adfærd - hændelser - oversigt i google analytics er der ikke rigtig nogle oplysninger. kan se i din forklaring at de ser ud som om du i plug in´et siger at den skal spore udgående hændelser men det lader ikke til at jeg rigtig kan gøre noget i mit simple wordpress plugin.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Antal klik på dine "køb her" knapper bør svare antal klik vist på affiliatenetværket. Men her bør du skelne mellen antal besøgere og antal unikke besøgere.

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, men det lader til at være lidt besværligt at finde på de forskellige affiliatenetværk hvis man har flere. og jeg skulle jo gerne kunne se præcis hvilke af "knapperne" folk har klikket på og ikke bare antal klik. Tænkte man kunne se samlet udgående linksgoogle adwords. Men det lader til at man så selv skal indsætte kode på sin side. Nu har jeg dog kig på det der hedder Monster Insights som man burde kunne koble på google analytics. Vil helst undgå kode så meget som muligt i starten. jeg bruger også Elementor i Wordpress til at sætte siden op så alt kan være så nemt som muligt:)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)