Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Splog og PNB - Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ingen SEO ekspert, derfor opretter jeg denne tråde, for at høre erfarne folk.

Jeg snakkede med et SEO firma sidste uge, som anvender Splog til SEO arbejdet, og det tænker jeg stadig er meget normalt, hvis dette gøres med rette omhu. 

MEN da jeg spurgte ind til domæne rate osv siger de at kan de ikke vise, fordi de blokere dem for Ahrefs, MOZ osv. så de ikke kan crawle dem. 

Det undrede mig meget.

Hvad mener I ?

God dag :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :





Det lyder mærkeligt.


Ahrefs kan godt se indgående links og tildele DR til domæner som lukker af for crawling fra Ahrefs.


Jeg har selv en række domæner hvor jeg udelukker Ahrefs, Majestic, Moz etc. fra at crawle siderne, men de har alle DR angivet i Ahrefs.


Ahrefs DR er dog generelt en skidt parameter for et links kvalitet, og ofte har splogs ret lav DR, så det kan godt være de bare genrelt siger at de ikke kan de DR grundet crawlerudelukkelse, for at slippe for at bruge tid på at forklare nye kunder, hvorfor deres links er fine nok, selvom DR er lav.



Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig IKKE at købe disse typer links, hvis du ikke ved mere om det. Du skal i hvertfald vide, at du gambler med hele din hjemmesides rankings på Google m.fl. på den lange bane - og har det så været pengene værd?

"det tænker jeg stadig er meget normalt, hvis dette gøres med rette omhu." - men hvad hvis det ikke gøres med rette omhu? (hvis du ikke ved mere om SEO end du giver udtryk for, så vil du have svært ved at vurdere dette)

"de blokere dem for Ahrefs, MOZ osv. så de ikke kan crawle dem" - det er i min optik et stort rødt flag. God SEO bør ikke være så kunstig at man at man skjuler hvad man laver.

I min optik, så find i stedet et SEO-firma som kan skaffe rimelige naturlige links fra hjemmesider med reel trafik.

Seneste projekt: Quicklån.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)