Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lån indtil 1 februar - 10.000 kr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Som overskriften lyder, søger jeg gerne en privat der er villig til at låne mig 10.000 kr, enten til min virksomhed eller til mig privat med tilbage betaling 1 feb + renter selvfølgelig. 

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe, så kan vi lige tage en yderligere dialog privat. :-) 

Mvh 

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra mit perspektiv virker det du skriver ikke særlig tillidsvækkende, og jeg tror derfor du får svært ved at finde nogle som "tør" hjælpe dig.

Der er for det første ingen begrundelse for hvorfor du har brug for et lån. Samtidig virker det også underligt at det kan være enten din virksomhed eller dig privat der låner pengene. De ting er juridisk set jo to helt forskellige ting, hvorfor jeg har svært ved at se hvad du skal bruge pengene til?

Hvorfor benytter du dig heller ikke blot af en kassekredit i banken? Og hvis ikke du kan få en kassekredit hos banken, så forstår jeg ikke at du ikke bare låner penge hos en af de mange udbydere som findes online? Reelt set så koster et online lån med din tidsfrist ikke mere end nogle få 100 kroner (som du alligevel ville ende med at skulle betale til en eventuel udlånsvillig person her på forumet). Du kan f.eks. se rigelig med private lånemuligheder her. Jeg tror også at du vil få svært ved at få lov til at få et erhvervslån i den størrelse, hvis der ikke er tale om en kassekredit i banken. 

Seneste projekt: Quicklån.nu

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)