Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

registreing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en personlig ejet virksomhed - men da jeg er bevet fleksjobber, ønsker jeg at den skal være ejet af min kone i stedet, for ikke at kunne give problemer senere hen med hensyn til fleksjob, som jeg har i anden virksomhed. Kan jeg ændre ejerforholdet uden at slette og oprette påny? Eller kan man ændre den daglige leder.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

RIGA3:
Hej

Jeg har en personlig ejet virksomhed - men da jeg er bevet fleksjobber, ønsker jeg at den skal være ejet af min kone i stedet, for ikke at kunne give problemer senere hen med hensyn til fleksjob, som jeg har i anden virksomhed. Kan jeg ændre ejerforholdet uden at slette og oprette påny? Eller kan man ændre den daglige leder.

en enkeltmands vil skifte CVR hvis du lukker den og overdrager til hustruen - så så for den på sin selvangivelse - Det vil kunne ses som svindel i forhold til flexjob hvis du udfører arbejde - ude flexjob ansvarlige (dem der tildeler) - ved det, i din hustrus CVR. Det vil kunne give både bod og krav om tilbagebetaling - så se ti at køre åbne linjer

Du kan godt gøre din kone til ansat men det ændrer ikke ved du ejer.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)